Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 184,000 παικτών από όλο τον κόσμο που πήραν μέρος στην πρόκληση, το συντριπτικό ποσοστό του 64%, δηλαδή 118,000 παίκτες προέρχονται από τη Σερβία, την Ελλάδα, την Κροατία και τη Σλοβενία, όπου η United Media προώθησε και φιλοξένησε στις ιστοσελίδες της το παιχνίδι. Σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, το EuroLeague Fantasy Challenge είχε συνολική αύξηση 152% στον αριθμό των παικτών. Αναλογικά με τις χώρες, η Ελλάδα σημείωσε 27,3 χιλιάδες εγγεγραμμένους παίκτες, μόλις δεύτερη μετά τη Σερβία που είχε σύνολο 74,2 χιλιάδες παίκτες!
Παράλληλα, αυτή τη σεζόν, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα, εγγράφηκαν 305,000 ομάδες, που αντιστοιχούν σε αύξηση της τάξεως του 175% σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν!
Διαβάστε επίσης...
«Με την πολύτιμη υποστήριξη, την τεχνογνωσία και τη συνεργασία της United Media, καταφέραμε να φέρουμε το EuroLeague Fantasy Challenge σε νέα ύψη επιτυχίας, σημειώνοντας ρεκόρ ανάπτυξης, αλλά και πολύτιμη αναγνώριση από τους οπαδούς του μπάσκετ σε όλο τον κόσμο. Το Fantasy Challenge είναι σήμερα στην κορυφή των ψηφιακών προϊόντων της EuroLeague, όσον αφορά τη χρήση, τη διάδραση με τους οπαδούς αλλά και την εκτίμηση. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την United Media και την επόμενη σεζόν και να μοιραστούμε το πάθος μας για το EuroLeague Fantasy Challenge, πέρα από τα σύνορα» δήλωσε ο Evan Planchon, Head of Digital Marketing στη EuroLeague Basketball.
Οι οπαδοί του μπάσκετ από την Ελλάδα μπορούσαν να εγγραφούν στο Greek Fantasy Challenge μέσω των ιστοσελίδων του sportdog.gr και της novasports.gr.
«Συνεχίζοντας την μακρά και επιτυχή μας πορεία με τη EuroLeague στα τηλεοπτικά μας κανάλια, η ομάδες μας στο digital και το marketing πραγματικά απόλαυσαν αυτό το project. Η United Media είναι ενθουσιασμένη που θεωρείται ο πρώτος προορισμός σε μέσα ενημέρωσης σε χώρες που έχουν τόσο δυνατούς μπασκετικούς συλλόγους και τους πιο παθιασμένους οπαδούς στην Ευρώπη. Χάρις στους συνεργάτες μας στη EuroLeague και στις επιμέρους ομάδες συνεργασίας μας, κάναμε εξαιρετική δουλειά αυτή τη σεζόν, αλλά θα προσπαθήσουμε για ακόμη περισσότερα», δήλωσε ο Daniel Bukumirović Digital Content Director της United Media.
To EuroLeague Fantasy Challenge υπόσχεται συναρπαστικές στιγμές και μία ευκαιρία στους συμμετέχοντες να δοκιμάσουν τις ικανότητες στρατηγικής τους στο μπάσκετ, ενώ ανταγωνίζονται για πολύτιμα βραβεία.
Η συνεργασία της United Media με την EuroLeague κρατάει εδώ και δύο δεκαετίες, ενώ πέρσι υπογράφηκε ένα νέο πολυετές συμβόλαιο για την μετάδοση της EuroLeague και του EuroCup από τα κανάλια της United Media στη νοτιοανατολική Ευρώπη.