Από τις 26 Ιουλίου, σημαντικό μέρος της ιαπωνικής ολυμπιακής ομάδας θα φοράει ειδικά κοστούμια ενάντια σε όσους βγάζουν ηδονοβλεψικές φωτογραφίες στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ένα πολύ σημαντικό μέρος όλου του κόσμου που περιλαμβάνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι τα ΜΜΕ. Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων δεν θα είναι στο Παρίσι το 2024 και η δουλειά που γίνεται για να δοθούν πληροφορίες για το τι συμβαίνει σε κάθε σπίτι στον πλανήτη πρέπει να εκτιμηθεί. Ανάμεσα σε όλα τα ΜΜΕ, υπάρχουν και φωτογράφοι, που σε πολλές περιπτώσεις καταφέρνουν να απαθανατίσουν εικόνες που συγκινούν πολύ κόσμο και που ακόμη και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές κρατούν ως ενθύμιο.

Κάμερες υπερύθρων

Όμως η ηδονοβλεψική φωτογραφία έχει γίνει ένα σοβαρό και αυξανόμενο πρόβλημα με την πάροδο του χρόνου, ειδικά μεταξύ των αθλητριών. Αυτό έχει συμβεί ιδιαίτερα σε αθλήματα όπως το βόλεϊ, η γυμναστική ή ο στίβος, όπου οι στολές είναι συνήθως αρκετά σφιχτές. Εδώ εμφανίζονται οι λεγόμενοι «φωτογράφοι που κρυφοκοιτάζουν» που χρησιμοποιούν κάμερες υπερύθρων που τους επιτρέπουν να απαθανατίζουν εσώρουχα και άλλα διαφανή ρούχα .

Με στόχο την καταπολέμηση αυτής της αθέμιτης πρακτικής, η ιαπωνική εταιρεία Mizuno εργάζεται για την ανάπτυξη ενός υφάσματος που εμποδίζει σε μεγάλο βαθμό αυτό να συμβεί. Απορροφώντας το υπέρυθρο φως, γίνεται σχεδόν εντελώς αδιαφανές όταν φωτογραφίζεται.

Όπως αναφέρεται , οι στολές θα χρησιμοποιηθούν από Ιάπωνες αθλητές στο βόλεϊ , το πινγκ- πονγκ , το χόκεϊ, τη σκοποβολή με τουφέκια, την τοξοβολία και διάφορες κατηγορίες στίβου στους Ολυμπιακούς Αγώνες στη γαλλική πρωτεύουσα. Θα χρησιμοποιηθούν ακόμη και κατά τη διάρκεια προπονήσεων με τον ίδιο στόχο.

Πέντε χρόνια έρευνας

Χρειάστηκαν πέντε χρόνια έρευνας για να δημιουργηθεί αυτό το προϊόν.

Η διοργάνωση των τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο έχει ήδη θεσπίσει κανόνες με αυτή την έννοια για την εξάλειψη της χρήσης φωτογραφιών με πιθανή σεξουαλική χρήση , έτσι αθλητές από πολλές αποστολές συμμετείχαν με κοστούμια με μεγαλύτερο ύφασμα από αυτό που ορίζουν οι ομοσπονδίες τους για να ευαισθητοποιήσουν σχετικά με το πρόβλημα.