Δύσκολο, έως σχεδόν αδύνατον επίσης να καταφέρει, ένας ανθρώπινος φακός να «παγιδεύσει» ξανά ένα τέτοιο στιγμιότυπο. Και να εκθειάσει τη στιγμή που ο 30χρονος Βραζιλιάνος σέρφερ, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του είδους, αλλά που είχε χάσει το χάλκινο στις λεπτομέρειες, το ‘21 στο Τόκιο, μένει ακίνητος πάνω από το νερό, με τη σκάφη παράλληλη με το σώμα του και ταυτόχρονα τον ίδιο, να σχηματίζει το σήμα της νίκης σχεδόν επιζητώντας από τους κριτές το τέλειο 10άρη. Το οποίο, ίσως να έρθει στον τελικό, αλλά για κάποιο λόγο εκείνη η συγκεκριμένη, συγκλονιστική φιγούρα βαθμολογήθηκε «μόνο» με 9.90.
Γεννημένος στο Σάο Πάολο, «κολλητός» από πιτσιρικάς με τον διασημότερο ποδοσφαιριστή Νεϊμάρ, ο Μεντίνα έχει ήδη δαμάσει δύο φορές, το ’14 και το ’18 τα κύματα του Τεαχούπο'ο, πάντα στην Ταϊτή όπου ευελπιστεί να κατακτήσει και το πρώτο του ολυμπιακό, χρυσό μετάλλιο.
Όσον αφορά στον Μπρουγιέ, εάν δεν θα είναι ο νικητής, του βραβείου, αλλά και της επιταγής των 15.000 δολαρίων, θα βρίσκεται οπωσδήποτε ανάμεσα στους υποψήφιους της χρονιάς για το Pulitzer. Το φημισμένο έπαθλο που δίνεται από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια και επιβραβεύει κάθε χρόνο, από το μακρινό 1917, αρκετές κατηγορίες της Δημοσιογραφίας, των Τεχνών και των Γραμμάτων ύστερα από επιθυμία, μέσω διαθήκης του Ούγγρου- Αμερικανού εκδότη, Τζόζεφ Πούλιτζερ. Ανεξάρτητα, πάντως από το όποιο αποτέλεσμα, το βέβαιο είναι πως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού βρήκαν, τουλάχιστον μέχρι το επόμενο, παρόμοιο στιγμιότυπο το λεγόμενο, μόνιμο poster τους.