Η συγκεκριμένη έκδοση θα μεταμορφώσει το 3008 σε ένα από τα πιο γρήγορα SUV της αγοράς, αλλά δεν πρόκειται να φορά τα διακριτικά GTi.

Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει εκδηλώσει ήδη το ενδιαφέρον του για μια υβριδική έκδοση του νέου 3008, αλλά ο επικεφαλής ανάπτυξης των μοντέλων της Peugeot έδωσε επιπλέον πληροφορίες για το μέλλον της στρατηγικής που θα ακολουθήσουν για την υβριδική τεχνολογία.

«Μπορώ να σας πω ότι το υβριδικό μας σύστημα θα χρησιμοποιεί για θερμικό κινητήρα τον 1.6 THP», είπε ο Blanchet. Και συνέχισε λέγοντας, «Ο συνδυασμός του συγκεκριμένου θερμικού κινητήρα και ενός δυνατού ηλεκτροκινητήρα, θα μας δώσει μια συνδυαστική ισχύ 300 περίπου ίππων».

Με αυτά τα δεδομένα, η νέα έκδοση επιδόσεων του 3008 το καθιστά μια ξεχωριστή επιλογή στην κατηγορία και τα χαρακτηριστικά του θα φέρουν απέναντι στο επερχόμενο SEAT Ateca CUPRA που πήρε έγκριση παραγωγής για το 2018. Οι επιδόσεις που αναμένεται να χαρίζει το υβριδικό σύστημα στο 3008 θα είναι κορυφαίες, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται από στάση σε 6” και την τελική ταχύτητα να ακουμπά τα 250 km/h.

Ο Blanchet πρόσθεσε ότι το 3008 plug-in hybrid θα είναι τετρακίνητο, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα και ο θερμικός στον εμπρός.

Παρά το γεγονός ότι το 3008 PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) θα έχει πολύ καλές επιδόσεις, Blanchet ανέφερε ότι δεν θα φορά διακριτικά GTi. «Το να βάλουμε ένα σηματάκι GTi στο 3008 δείχνει κάπως αταίριαστο. Το κρατάμε για τα σπορ hatchback που έχουμε. Αντ’ αυτού, θα μπορούσαμε να του βάλουμε το διακριτικό GT».