Είχε προηγηθεί το παγκόσμιο ντεμπούτο του κορεάτικου αυτοκινήτου στην 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η τρίτη γενιά του Picanto στοχεύει σε υψηλό μερίδιο στη κατηγορία των μίνι(κατηγορία Α). Στο δρόμο του θα βρει τα Toyota Aygo, VW up!, Peugeot 108, Citroen C1, Hyundai i10 και άλλα μοντέλα της κατηγορίας που παρουσιάζει αλματώδη αύξηση στην ευρωπαϊκή αγορά.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανώτατο στέλεχος της ελληνικής αντιπροσωπείας, που συμμετέχει στη δημοσιογραφική αποστολή ΄΄το νέο μοντέλο προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και είναι οικονομικό στην κατανάλωση.΄΄
Το νέο μοντέλο έχει μήκος 3,59 μ., ύψος 1,48 μ. και πλάτος 1.59 μ. Κατασκευάζεται μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα. Η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου που απευθύνεται σε όσους κινούνται συνήθως στην πόλη, διαθέτει μεταξόνιο που φθάνει τα 2.400 χιλ. Είναι αυξημένο κατά 15 χιλ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αυτή η αύξηση στο μεταξόνιο έδωσε την δυνατότητα στους σχεδιαστές να εξασφαλίσουν περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου αυξήθηκε στα 252 λίτρα, ο μεγαλύτερος στη κατηγορία των μίνι. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα αγγίζει τα 1.010 λίτρα.
Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η επιτυχία των σχεδιαστών στην επιλογή των καθισμάτων. Κατάφεραν με τις κατάλληλες τροποποιήσεις να τοποθετήσουν τα καθίσματα του μεσαίου μοντέλου Optima. Όπως διαπιστώθηκε, κατά την διάρκεια της παρουσίασης, αυτή η επιλογή εξασφαλίζει περισσότερη άνεση για τους επιβάτες, γιατί η πλάτη των καθισμάτων έχει μεγάλο πλάτος και η έδρα μεγάλο μήκος.
Επίσης, στη Βαρκελώνη ανακοινώθηκε ότι είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που σε μερικές εκδόσεις διαθέτει κεντρικό υποβραχιόνιο καθώς και οθόνη πληροφοριών και λειτουργιών floating.
Η μάρκα έχει δώσει μεγάλη έμφαση στα συστήματα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Στις πλούσιες εκδόσεις προσφέρει υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας. Κατά την διάρκεια της παρουσίαση, ανακοινώθηκαν και οι κινητήρες που θα κινούν τα αυτοκίνητα που θα έρθουν σύντομα στην Ελλάδα. Πρόκειται για αναβαθμισμένα σύνολα βενζίνης, τα οποία έχουν μικρό κυβισμό και εκπέμπουν περιορισμένες ποσότητες ρύπων. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.000 κ.εκ. απόδοσης 67 ίππων. Ακολουθεί ο επίσης τρικύλινδρος 1.000 κ.εκ. με τούρμπο, οπότε η ισχύς ανεβαίνει στους 100 ίππους. Η παλέτα ολοκληρώνεται με τον τετρακύλινδρο 1.250 κ.εκ. απόδοσης 84 ίππων. Κιβώτια ταχυτήτων, χειροκίνητο πέντε σχέσεων σε όλα τα μοτέρ και αυτόματο τεσσάρων σχέσεων μόνο για τον 1.25.
Εξακολουθεί να είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα της κατηγορίας που εξοπλίζεται με τέσσερα δισκόφρενα για καλύτερο και πιο ασφαλές φρενάρισμα.
Οι πωλήσεις του νέου Kia Picanto ξεκινούν τον Ιούνιο. Η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι γύρω στα 10.300 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την έκδοση με το βασικό πακέτο εξοπλισμού που εξοπλίζεται με κινητήρα 1.0 67 ίππων. Στη γκάμα υπάρχει και η έκδοση GT-Line, η οποία φέρει σπορ πακέτο(σπόιλερ, ζάντες 16??, LED μπροστά και πίσω, σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης και άλλη χαρτογράφηση). Η έκδοση GT-Line 1.2 84 ίππων υπολογίζεται να κοστίζει 12.500 ευρώ.
Πηγή: Praktoreio-sport