Όπως αναφέρθηκε στην ανάρτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ της 28/2/2017, με θέμα τη πρώτη δοκιμή της νέας BMW 520d, είχε προγραμματισθεί δοκιμή μεγάλης διάρκειας με το πολυτελές γερμανικό αυτοκίνητο. Η δοκιμή μεγάλης διάρκειας στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες ημέρες και πλέον υπάρχει μια πλήρης αξιολόγηση της νέας προσπάθειας της γερμανικής φίρμας.
Όσον αφορά την σχεδίαση, η μορφή του αμαξώματος παραπέμπει στη μεγαλύτερη σειρά 7. Τα μοντέρνα στοιχεία και οι διευρυμένες γυάλινες επιφάνειες αποτελούν στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα του πολυτελούς αυτοκινήτου.
Μεγάλο μέρος από την επένδυση δόθηκε στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν μια κάψουλα που προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Οι νέες διευρυμένες διαστάσεις επέτρεψαν την χρήση καθισμάτων μεγαλύτερων διαστάσεων με ειδικές προδιάγραφες ασφάλειας και πολλές ρυθμίσεις. Ένα στοιχείο που εκτιμήθηκε στο ταξίδι είναι το μεγάλο μήκος της έδρας των καθισμάτων, που εξασφαλίζει καλή στήριξη των ποδιών και περισσότερη άνεση.
Οι μπροστινοί επιβάτες κάθονται χωρίς κανένα περιορισμό στο μήκος των γονάτων, στο ύψος και στο πλάτος. Το ίδιο συμβαίνει και για τους δυο πίσω επιβάτες. Ωστόσο, οι υψηλόσωμοι θα ήθελαν περισσότερο μήκος στην περιοχή των γονάτων και καλύτερη οριοθέτηση του κάτω τμήματος των μπροστινών καθισμάτων. Ο πέμπτος επιβάτης δεν κάθεται άνετα.
Οι σχεδιαστές έδωσαν έμφαση και στη διαμόρφωση του ταμπλό καθώς και της κεντρικής κονσόλας. Ο οδηγός και ο συνοδηγός έχουν στη διάθεση τους ένα πλήρες μενού πληροφοριών και επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης της οδήγησης και επικοινωνίας είναι διαθέσιμα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. ΟΙ λειτουργίες τώρα ρυθμίζονται πιο εύκολα σε σχέση με την απερχομένη γενιά.
Στο αυτοκίνητο της δοκιμής οι πίσω επιβάτες είχαν στη διάθεση τους και δύο οθόνες 10,25? με δυνατότητα αναπαραγωγής τηλεοπτικών καναλιών, δίσκων Blue-ray κ.α. Αυτές οι οθόνες είναι ειδικών προδιαγραφών και ανήκουν στο πακέτο ψυχαγωγίας Professional(εξτρα).
Ο πετρελαιοκινητήρας 2.000 κ.εκ. απόδοσης 190 ίππων βρίσκεται στη βάση της γκάμας του γερμανικού αυτοκινήτου. Αποτελεί μια καλή πρόταση για όσους αναζητούν ένα ανάλογο αυτοκίνητο γιατί έχει καλά τεχνικά χαρακτηριστικά και εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης έχει την πιο χαμηλή τιμή πώλησης.
Η απόδοση του είναι καλή και οι επιδόσεις ικανοποιούν τον οδηγό ακόμη και όταν το αυτοκίνητο έχει πλήρες φορτίο. Η BMW, ανακοίνωσε ότι το τυπικό τεστ 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,7??. Η λειτουργία του μοτέρ είναι αναβαθμισμένη και έχουν περιοριστεί οι θόρυβοι και οι κραδασμοί. Στην επίτευξη υψηλών ποσοστών ποιότητας κύλισης συμβάλει και η αποδοτική ηχομόνωση.
Στη δοκιμή η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 7 λίτρα/100χλμ. Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση είναι 4,1 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 108 γραμ./χλμ. Υποδειγματική είναι η λειτουργία του νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic.
Ένα από τα πιο ισχυρά σημεία του πολυτελούς αυτοκινήτου είναι η οδική συμπεριφορά. Η αναβάθμιση όλων των στοιχείων του αυτοκινήτου και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρονικών διατάξεων συνέβαλαν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών. Η νέα BMW Σειράς 5 κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις σε αυτό τον τομέα στη κατηγορία της.
Ο οδηγός κάθε στιγμή νοιώθει ότι χειρίζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο που διορθώνει αρκετά λάθη και τον προειδοποιεί για ενδεχόμενες δυσάρεστες καταστάσεις.
Η τιμή της νέα BMW 520d 2.000 κ.εκ. 190 ίππων με οκτατάχυτο Steptronic, καθορίστηκε στα 60.950 ευρώ. Πρόκειται για ένα πολυτελές μοντέλο της κατηγορίας των σεντάν, κατάλληλο να καλύψει μεγάλες αποστάσεις. Οι παρατηρήσεις εστιάζονται στον περιορισμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες, στην υψηλή τιμή που οφείλεται κυρίως στο αναβαθμισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και στη φορολογία που συνοδεύει τα 2.000 κ.εκ.
Πηγή: Praktoreio-sport