Μετά τις αλλαγές στα άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα (όλα τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW αλλά και το Megane) η Peugeot κρίνει ότι χρειαζόταν αυτό το μικρό φρεσκάρισμα και στο δικό της μικρο-μεσαίο ώστε να παραμείνει στην επικαιρότητα.

Οι διαφορές πάντως είναι ελάχιστες και εντοπίζονται όπως συνήθως συμβαίνει σ’ αυτές τις περιπτώσεις κυρίως στην μάσκα, όπου η γρίλια έχει διαφορετικό σχήμα ενώ τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED έχουν αλλάξει θέση και είναι πλέον πιο χαρακτηριστικά. Αλλαγές υπάρχουν στην σχεδίαση των προφυλακτήρων, στους νέους προβολείς ομίχλης καθώς και στα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Σχετικά με το σαλόνι, και αν όντως ισχύουν όσα βλέπουμε στις φωτογραφίες που διέρρευσαν στο Διαδίκτυο, μάλλον δεν θα δούμε το πολύ ιδιαίτερο i-Cockpit που υπάρχει στο 3008, αλλά μία εξελιγμένη μορφή των πραγμάτων που υπάρχουν στην τρέχουσα έκδοση του 308.

Αυτό που κατά πάσα πιθανότητα θα συμβεί θα είναι η ανανέωση και η βελτίωση των πλαστικών και του διάκοσμου, ενώ και ο εξοπλισμός θα έχει πρόσθετα στοιχεία για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν προς το παρόν κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες αν και όλες οι ενδείξεις συντείνουν στο ότι θα υπάρχει ένας νέος turbodiesel στα 1,5 λίτρα με 100 και 120 άλογα.

Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα της παρουσίασής του, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για προγραμματισμένο λανσάρισμα μέσα στον Ιούνιο.