Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του είναι το μοναδικό αμάξωμα αλλά και η αεροδυναμική σπουδή, με το Evora GT430 να έχει εμπρός και πίσω προφυλακτήρες από άνθρακα, μπροστινό splitter, μπροστινό πάνελ διαχείρισης του αέρα, καμπύλη οροφή αλλά και μια τεράστια πίσω πτέρυγα. Η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι επίσης ένα κομμάτι και διαθέτει ένα επιμέρους τμήμα που συνδυάζεται με σύνθετα τετράγωνα πάνελ. Όλα στο βωμό του καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή αλλά και της όσο το δυνατό κάθετης δύναμης σε εξωπραγματικές ταχύτητες για τους περισσότερους κοινούς θνητούς.
Για του λόγου το αληθές, η κάθετη δύναμη της Evora, είναι 250 kg στην τελική ταχύτητα των 305 km/h παρακαλώ. Και επειδή πρόκειται για μια νέα Lotus, η GT430 ζυγίζει μόλις 1,258 kg, δηλαδή 26 κιλά ελαφρύτερη από την ήδη ελαφριά Evora Sport 410.
Η ισχύς προέρχεται από μια αναβαθμισμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα V6 3,5 λίτρων και ανέρχεται στους 436 ίππους και στα 440Nm, γεγονός που μεταφράζεται σε μόλις 3,7 sec για τα πρώτα 100 km/h από στάση. Η εξάτμιση τιτανίου είναι στάνταρ, καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με σφόνδυλο χαμηλής αδράνειας για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων.
Η Lotus έχει επίσης προσθέσει ένα σύνολο ρυθμιζόμενων αμορτισέρ Ohlins TTX, με 20 ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς ρύθμισης κλίσης και νέα ελαφριά ελατήρια Eibach. Τα ελαστικά είναι 10mm ευρύτερα, είναι Michelin Pilot Sport Cup 2s με διάσταση 245/35 R19 μπροστά και 295/30 R20 πίσω.
Η βρετανική εταιρία θα κατασκευάσει μόλις 60 κομμάτια της νέας Evora GT430, η οποία θα είναι αυστηρό διθέσια. Μια έκδοση US-spec της GT430 θα ακολουθήσει την Άνοιξη του 2018.
Πηγή: newsauto.gr