Ουσιαστικά η παραπάνω απόφαση πάρθηκε μετά από τα επίσημα στοιχεία, που αφορούν κυρίως την αμερικάνικη αγορά και τις μελλοντικές τάσεις, όπως αναφέρει το newsauto.gr.

Βάση αυτών, το Nissan 370Z Roadster δεν έχει μέλλον, καθώς τόσο ο ανταγωνισμός είναι αρκετά δυνατός, με τα Ford Mustang και Chevrolet Camaro να μονοπωλούν το ενδιαφέρον, ενώ το ιαπωνικό μοντέλο έχει αρχίσει να δείχνει καταφανώς την ηλικία του, που φτάνει πλέον δέκα χρόνια. Επίσης τα νούμερα δείχνουν την αλήθεια.

Σημειώστε ότι το 2009, όταν και πρωτοεμφανίστηκε το 370Ζ πουλήθηκαν (στις ΗΠΑ) 13.117 μοντέλα, ενώ φέτος μόλις 3.468, συμπεριλαμβανομένων κουπέ και roadster. Να αναφερθεί ότι και η νέα Toyota Supra αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην κατηγορία των κουπέ/roadster μοντέλων.

Κατά την διάρκεια των δέκα ετών, η Nissan παρουσίασε αρκετές παραλλαγές του 370Ζ Roadster, με την τελευταία και επετειακή «50th Anniversary Edition» να εμφανίζεται στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Το 2013 υπέστη το πρώτο του ουσιαστικό facelift, κάτι που συνέβη και το 2018 με μικρές αισθητικής φύσεως αλλαγές. Στα μηχανικά μέρη η μόνη αλλαγή αποτελούσε ο νέος συμπλέκτης, ενώ ο κινητήρας παρέμεινε ο ίδιος V6 των 3,7 λίτρων με 337 ίππους.