Πριν καν κλείσει την πρώτη δεκαετία του, ο μικρός Carlo (Karl ακόμα) είχε καταφέρει να κυριαρχήσει στους αγώνες ανάμεσα στα στενά της Βιέννης, καταφέρνοντας με το πατίνι που ο ίδιος είχε μετατρέψει, να κερδίζει πολύ μεγαλύτερα από την ηλικία του παιδιά. Αυτή η «αναβίωση» της ιστορίας του Δαυίδ εναντίων του Γολιάθ, θα κυριαρχούσε στη φιλοσοφία του Abarth μέχρι και το τέλος της ζωής του, χαρίζοντας του τη φήμη του δημιουργού «φονέων γιγάντων».
Η πλέον ακραία έκφραση αυτής της φιλοσοφίας αποκαλύφθηκε το 2014, 50 ακριβώς χρόνια από τη δημιουργία του θρυλικού Fiat Abarth 695ss του 1964. Η Ιταλική εταιρεία είχε συνηθίσει το κοινό σε κατασκευές που μπορούσαν να εκθέσουν με την απόδοσή τους πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα, αλλά με το 695 biposto η Abarth τολμούσε να ανεβάσει σε ένα νέο επίπεδο αυτή την αντίθεση μεγέθους και απόδοσης.
Η συνταγή βασιζόταν για ακόμα μια φορά στο FIAT 500, όμως αυτή τη φορά τα συστατικά προκαλούσαν περισσότερο από ποτέ. Βάση αποτέλεσε ο 16βάλβιδος Turbo κινητήρας T-Jet των 1.368κ.εκ., ο οποίος όμως δέχθηκε τις περιποιήσεις των μηχανικών της μάρκας ώστε να φτάσει τους 190 ίππους στις 5.500σ.α.λ., απόδοση που μέχρι και σήμερα αποτελεί ρεκόρ για το συγκεκριμένο σύνολο σε έκδοση δρόμου. Με ειδική απόδοση 139 ίππων/λίτρο, την αναπνοή του κινητήρα του 695 biposto εξασφάλιζε το κιτ της BMC που μέσω ενός ευμεγέθους intercooler τροφοδοτούσε με αέρα τον στροβυλοσυμπιεστή GARRETT GT 1446, με την εξαγωγή των καυσαερίων να γίνεται -με ένα εθιστικό ήχο- από την εξάτμιση της Akrapovic.
Όλα τα παραπάνω καθιστούσαν το Abarth 695 biposto ένα supercar «τσέπης», χαρακτηρισμός που επιβεβαιώθηκε με τον πιο ξεχωριστό τρόπο, όταν το εκρηκτικό μοντέλο επιλέχθηκε το 2014 ως το επίσημο αυτοκίνητο της 16ης διοργάνωσης του ράλι "Gumball 3000", συμμετέχοντας στη ξεχωριστή αυτή διοργάνωση ανάμεσα σε περίπου 120 supercars απ’ όλο τον κόσμο.