Η μετατροπή του Fiat 600 D από τον Abarth αύξησε τον κυβισμό του κινητήρα από τα 767 κ.εκ. στα 847 κ.εκ. και σε συνδυασμό με μια σειρά αναβαθμίσεων (υψηλότερη συμπίεση, αγωνιστικός εκκεντροφόρος, καρπυρατέρ της Solex, κ.α.) εκτόξευσαν την απόδοση από τους 29 στους 52 ίππους στις 5.800σ.α.λ. Στη συνέχεια ο Carlo Abarth αναβάθμισε το σύστημα πέδησης αντικαθιστώντας τα εμπρός ταμπούρα με δίσκους και έδωσε μια ιδιοφυή λύση σε ένα από τα αδύνατα σημεία του 600 D.
Το τμήμα Heritage της Stellantis που σαν σκοπό του έχει τη διάσωση και προβολή της ιστορικής κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου, εντόπισε και απόκτησε ένα σπάνιο Fiat-Abarth 850 TC, το οποίο βρισκόταν επί δεκαετίες εγκαταλελειμμένο, με τελικό στόχο οι έμπειροι μηχανικοί του να το επαναφέρουν στην αρχική του λάμψη.
Οι μηχανικοί και τεχνίτες του Officine Classiche είχαν εξαιρετικά δύσκολο έργο, με δεδομένο ότι τα ίχνη του χρόνου και της εγκατάλειψης είχαν αφήσει έντονα το στίγμα τους σε κάθε σημείο του αμαξώματος, του εσωτερικού και των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου.
Όμως, εκτός από τις επιτυχίες στους αγώνες, το συγκεκριμένο 850 TC που διέσωσε από την καταστροφή το τμήμα Heritage της Stellantis, γνώρισε επιτυχίες και σε ένα πολύ διαφορετικό πεδίο. Υπηρετώντας στο σώμα δίωξης λαθρεμπορίου της Ιταλικής Αστυνομίας, χρησιμοποιήθηκε για ελέγχους και καταδιώξεις, καταφέρνοντας -όπως και στους αγώνες- να επιβληθεί σε φαινομενικά πολύ ισχυρότερους αντιπάλους.