Οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge της Volvo Cars αποτέλεσαν το 40% των αυτοκινήτων Volvo που διετέθησαν σε όλο τον κόσμο στη διάρκεια του μήνα. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 187% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και ανήλθαν στο 19% των συνολικών πωλήσεων για τον Φεβρουάριο.


 
Η αγορά των ΗΠΑ κατέγραψε δυναμική επίδοση, με πωλήσεις 8.560 αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022. Η άνοδος τροφοδοτήθηκε από τη σειρά των SUV της Volvo, ενώ οφείλεται και στο ότι οι πωλήσεις Φεβρουαρίου του προηγούμενου έτους είχαν επηρεαστεί αρνητικά από τη χαμηλότερη παραγωγή λόγω των περιορισμών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge στη διάρκεια του μήνα ήταν 29%.

Στην Κίνα πωλήθηκαν 13.066 αυτοκίνητα, 50% περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Φεβρουάριο. Η ισχυρή άνοδος οφείλεται εν μέρει στη συγκυρία του Σεληνιακού Νέου Έτους που είχε επηρεάσει τις πωλήσεις τον Φεβρουάριο του 2022.Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις για τον Φεβρουάριο ανήλθαν σε 21.278 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge έφθασε το 64%.
 
Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Φεβρουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.088 μονάδες (2022: 13.503) και ακολούθησαν το XC40, με συνολικές πωλήσεις 15.398 αυτοκινήτων (2022: 12.611 μονάδες) και το XC90 με 7.114 (2022: 5.582 μονάδες).

Πηγή: Star.gr