Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός δικαιολογημένα έχουν υψηλώτερες οικονομικές απαιτήσεις στα τηλεοπτικά δικαιώματα. Έχουν περισσότερο κόσμο. Μπούγιο οι πελάτες.

Διαφορετική η αγοραστική αξία στο brand name π.χ. Λίβερπουλ και Νόργουϊτς. Γιουβέντους και Αταλάντα. Μπάγερν και Βόλφσμπουργκ.
 
Το κανάλι που αγοράζει το παιχνίδι, τα παιχνίδια π.χ. του ΠΑΟΚ έχει τη σιγουριά μεγαλύτερης τηλεθέασης από το αντίστοιχο προϊόν του Πλατανιά και του Λεβαδειακού.