Πρόκειται για δύο είδη καφέ “ΗΡΑ”με… αρωμα “κυανόλευκο” . Τον ελληνικό και τον στιγμαίο (ή αλλιώς φραπέ όπως έχουμε συνηθίσει να τον αποκαλούμε).
Η κίνηση αυτή, που έχει προκαλέσει τον ενθουσιασμό των οπαδών του Ηρακλή, για την ευρηματικότητά της, έρχεται να προστεθεί στις πολλές που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες από τμήμα μάρκετινγκ των “κυανολεύκων”, το οποίο είναι από τα λίγα, που εξακολουθούν να λειτουργούν εξαιρετικά παρά τις δύσκολες διοικητικές ημέρες που βιώνει ο Ημίθεος.
Πηγή: thessports.gr