Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Ηρακλή, Νίκος Γραμμένος και τόνισε πως μετά την μπλε μουστάρδα τώρα ακολουθούν η μπλε μουστάρδα και η μπλε μερέντα!

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Πλέον, δοκιμάζουμε την… μπλε μαρμελάδα. Οι γεύσεις που κυνηγάμε είναι αχλάδι, μήλο και λεμόνι. Επίσης, δοκιμάζουμε και μπλε μερέντα αλλά αυτό είναι σε αρχικό στάδιο. Η μαρμελάδα είναι κατά 95% έτοιμη. Δεν τα βλέπουμε μόνο όλα μπλε αλλά αν θέλουμε θα τα κάνουμε όλα μπλε! Η μπλε μουστάρδα που βγήκε τελειώνει συνεχώς έρχονται νέες παραλαβές. Μπορούν οι φίλαθλοι φυσικά να παρακολουθούν τα προϊόντα και μέσα από το ίντερνετ. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν βγει αυτά και μετά ετοιμάζουμε άλλα»!

Για την μπουτίκ:

«Η μπουτίκ είναι πέντε μέρες την βδομάδα ανοιχτή, τρεις φορές πρωί και δυο φορές απόγευμα και μετά την έναρξη της αγωνιστικής θα έχουμε ένα πιο σταθερό πρόγραμμα. Προτιμήσαμε να ανοίξουμε με τις όποιες παραλαβές υπήρχαν και να μην περιμένουμε για τον Αύγουστο. Ο κόσμος βοηθάει και η ανυπομονησία είναι σίγουρα μεγάλη. Όσον αφορά την ένδυση είμαστε κοντά στην παραλαβή μεγάλης ποσότητας. Επίσης, ετοιμάζουμε μια σειρά μπεμπέ για παιδιά από 3-4 μηνών μέχρι 6-7 χρονών! Από την Παρασκευή θα έχουμε και ρακέτες παραλίας που θα έχουν πάνω αποτυπωμένες διάφορες φάσεις από αγώνες».