Σε οριστικό "ναυάγιο" οδηγήθηκαν οι συζητήσεις του ΟΠΑΠ με τη Σούπερ Λιγκ για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος και φαίνεται πως γι΄ αυτή την εξέλιξη "βοήθησε" αρκετά και ο ΠΑΟΚ, ο οποίος εδώ και καιρό έχει διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες ομάδες στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Στον Δικέφαλο δε συμφωνούσαν με την πρόταση που υπήρχε στο τραπέζι χαράζοντας διαφορετική πολιτική, ενώ παράλληλα συζήταγαν με στοιχηματικές εταιρίες, ώστε να κλείσουν μόνοι τους χορηγό για τη σεζόν που ήδη έχει ξεκινήσει.
Έτσι, λοιπόν, την Παρασκευή στη συνεδρίαση της Λίγκας έκαναν τη μεγάλη έκπληξη, καθώς η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μέσω του Δημοκράτη Παπαδόπουλου, έφερε προ τετελεσμένων τους υπολοίπους, καθώς τους ανακοίνωσε πως υπάρχει ήδη προφορική συμφωνία με τη SportingBet για τη διαφήμιση στη φανέλα!
Ουσιαστικά η εξέλιξη αυτή "πάγωνε" οριστικά την πρόταση του ΟΠΑΠ που ζήταγε αποκλειστικότητα από τις ομάδες, ενώ αναμένεται να βάλει "ζεστό" χρήμα στα ταμεία του ΠΑΟΚ. Βάσει των πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει, η συμφωνία με τη SportingBet ξεκινάει από τα 1.3 εκατ. ευρώ και μαζί με τα μπόνους μπορεί να φτάσει στα 2.2 εκατ. ευρώ!
Κάποιοι εκτιμούν πως το ποσό αυξήθηκε μετά τη μεγάλη μεταγραφή του Μπερμπάτοφ, ωστόσο όπως και να έχει, πρόκειται για ένα εξαιρετικό deal για τα δεδομένα της εποχής, αλλά και για μία "νίκη" του ΠΑΟΚ, ο οποίος προτίμησε αυτή τη φορά να ακολουθήσει τον δικό του δρόμο, χωρίς συμμαχίες και φιλίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: