Η ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία ζητά συγγνώμη από τους οπαδούς της για το παιχνίδι της περασμένης Δευτέρας (11/9) κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Αιτία ήταν το το γεγονός ότι υπήρξε ένα πρόβλημα κατά την είσοδο των οπαδών, με αποτέλεσμα να αργήσουν να βγάλουν εισιτήρια κα να μπουν στο γήπεδο.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης ζητά συγγνώμη από τους φιλάθλους που προσήλθαν στο γήπεδο Γεώργιος Καμάρας τη Δευτέρα 11/9/2017 προκειμένου να παρακολουθήσουν αγώνα Απόλλων Σμύρνης - ΠΑΟΚ.
Η εφαρμογή από την ομάδα μας -για πρώτη φορά- του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκάλεσε κάποιες δυσλειτουργίες στο σύστημα με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του φίλαθλου κοινού.
Η ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης θα προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να αποφευχθούν στο μέλλον ανάλογα περιστατικά.
ΟΙ φίλαθλοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι βάσει νόμου για την έκδοση εισιτηρίου απαιτείται, πέραν του ονοματεπώνυμου, υποχρεωτικά και ο αριθμός ΑΜΚΑ. Χωρίς αυτόν είναι αδύνατη η έκδοση εισιτηρίου.
Επίσης, η ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης ενημερώνει τους φίλους της ομάδας ότι λόγω αυξημένης ζήτησης των εισιτηρίων διαρκείας, η διάθεσή τους θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017.
Οι φίλαθλοι της ομάδας θα μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια ως εξής:
Α) Από τα γραφεία της ΠΑΕ στο γήπεδο «Γεώργιος Καμάρας» από τη Δευτέρα 18/9/017 έως την Παρασκευή 22/9/2017, από τις 10:00 έως τις 17:00.
Β) Ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας viva.gr