Η βαριά ήττα της Ελλάδας στο πρώτο παιχνίδι των μπαράζ του Μουντιάλ απέναντι στην Κροατία δημιούργησε έντονο προβληματισμό. Βλέπετε στις τέσσερις γραμμές του «Μαξιμίρ» αποτυπώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η διαφορά δύο ποδοσφαιρικών κόσμων. Η εθνική μας δεν είχε τίποτα αξιόλογο να δείξει απέναντι στους αντιπάλους της, εκτός από την απόδοση μεμονωνμένων ποδοσφαιριστών, όπως ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος.

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι η Ελλάδα δεν είχε να επιδείξει σχεδόν τίποτα μεσοεπιθετικά. Βλέπετε το ελληνικό ποδόσφαιρο παράγει περισσότερο αμυντικογενείς παίκτες. Αυτό το θέμα έχει απασχολήσει έντονα τους ανθρώπους που ασχολούνται με το άθλημα. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο Μάκης Τζάτζος, ο οποίος αγωνίστηκε σε κορυφαίο επίπεδο σε Ξάνθη και Άρη. Ο βετεράνος μέσος με μία ανάρτησή του στο Facebook κατέγαψε 7 λόγους, οι οποίοι ευθύνονται για την έλλειψη δημιουργικών ποδοσφαιριστών.

Διαβάστε την ανάρτηση:

 

Εξαφάνιση Ελληνων μεσοεπιθετικών απο το ποδόσφαιρο

Φταίει ότι δεν υπάρχουν πλέον αλάνες, το πιο υγιές πεδίο ελεύθερης ποδοσφαιρικής έκφρασης;

Φταίει ότι σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, η σωστή εκμάθηση του ποδοσφαίρου θυσιάζεται στο βωμό του αποτελέσματος, από πολύ μικρές ηλικίες;

Φταίει ότι η χώρα έχει κατακλυστεί από ποδοσφαιρικές ακαδημίες, στις οποίες «διδάσκουν» ποδόσφαιρο ο φίλος του φίλου και ο συγγενής του συγγενή, ο παλαίμαχος του παλαίμαχου και όχι εξειδικευμένοι στις μικρές ηλικίες προπονητές;

Φταίει ότι πολλές από τις ακαδημίες που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια λειτουργούν πλέον ως κερδοσκοπικές εταιρίες και όχι ως σχολεία εκμάθησης ποδοσφαίρου;

Φταίει ότι άπαντες στο υποσυνείδητό μας έχουμε αποδεχτεί ότι ο Έλληνας ποδοσφαιριστής μπορεί να παίζει μόνο άμυνα;

Φταίει ότι δεν υπάρχει εξειδικευμένη προπόνηση σε ατομικό επίπεδο στους περισσότερους Έλληνες παίκτες;

Φταίει ότι από μικρά παιδιά, τα Ελληνόπουλα που παίζουν επιθετικοί ακούν περισσότερες φορές από προπονητές και γονείς τη φράση «γιατί παιδί μου δεν έπεσες να πάρεις πέναλτι» από τη φράση «γιατί παιδί μου δεν πλάσαρες σωστά»;

Και πόσα ακόμα μπορούμε να προσθέσουμε;