Έχει γίνει βαρετή πλέον η επανάληψη για τη δύσκολη πραγματικότητα στον Παναθηναϊκό. Το Τριφύλλι όμως στα μεγάλα ματς, μέσα στη Λεωφόρο φαίνεται σαν να καταπίνει τα προβλήματα και να βγάζει αντίδραση. Αυτό παρακολουθήσαμε για μία ακόμα φορά στο πρώτο ημίχρονο του ντέρμπι με την ΑΕΚ.

Οι «πράσινοι» ήταν σοβαρότεροι στα πρώτα λεπτά. Δεν ανοίχτηκαν, αλλά ούτε και έδωσαν χώρο στους «κιτρινόμαυρους». Στην πρώτη, ουσιαστικά επίσκεψή τους στην κιτρινόμαυρη άμυνα, στο 10' ευτύχησαν να προηγηθούν. Στην ουσία η ΑΕΚ, η οποία ήταν ανώτερη από τους γηπεδούχους, είχε τον έλεγχο, αλλά όχι την ουσία, έκανε δώρο στους παίκτες του Μαρίνου Ουζουνίδη, οι οποίοι χτύπησαν την Ένωση στο ευαίσθητό της σημείο, φέτος, τις στατικές φάσεις. Θυμάστε άλλωστε ότι στην έναρξη της σεζόν όσα γκολ είχε δεχτεί ο Δικέφαλος ήταν από κόρνερ.

Η εκτέλεση του Χίλιεμαρκ ήταν μαέστρικη, έστειλε τη μπάλα συστημένη στο κεφάλι του Μολέντο, ο οποίος πάντα προωθείται στα στημένα του Παναθηναϊκού, σε μια φάση που δημιούργησε την αίσθηση, ότι ήταν δουλεμένη στην προπόνηση. Ο Βραζιλιάνος κινήθηκε πολύ όμορφα στο χώρο, ξεμαρκαριστηκε και έπιασε στον ύπνο την άμυνα της ΑΕΚ, η οποία επιθετικά άρχισε να ανεβαίνει μετά το 20', χωρίς όμως να καταφέρει φοβερά πράγματα.

Είχε μεν την υπεροχή, αλλά η απουσία ενός οργανωτή που θα έφτιαχνε ευκαιρίες ήταν εμφανής. Ο Μπακασέτας δεν μπορούσε να αναλάβει αυτόν τον ρόλο, αν και κινητικός, ενώ ο Λιβάγια δεν φάνηκε καθόλου. Όποτε πήγαινε να δημιουργούσε κάτι μπροστά η Ένωση, το Τριφύλλι κατάφερνε και κατέστρεφε τις προσπάθειές της. Ήταν εμφανές, ότι ο Δικέφαλος είχε θέματα μεσοεπιθετικά.

Η πρώτη καλή στιγμή των φιλοξενούμενων και η πρώτη ουσιαστικά οργανωμένη ενέργεια, σημειώθηκε στο 26', όταν Μπακασέτα έκανε το γύρισμα για τον Γκάλο, ο οποίος βρήκε τον Γαλανόπουλο στο κέντρο της περιοχής, το πλασέ του Έλληνα, διεθνούς μέσου όμως, πέρασε ξυστά δίπλα από το αριστερό δοκάρι του Βλαχοδήμου. Ο Παναθηναϊκός πήγε να χτυπήσει δεύτερη φορά στον ύπνο την ΑΕΚ, στις καθυστερήσεις, αλλά ο Ανέστης διάβασε έγκαιρα τη μπαλιά του μαέστρου Χίλιεμαρκ για τον Μολίνς.