Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεσαι ή να είσαι ισχυρός, ασφαλής, χωρίς να το δείχνεις κιόλας. Και στον ΠΑΟΚ, προφανώς νιώθουν πως, αν δεν είναι, τουλάχιστον τείνουν σε θέση ισχύος. Η, έστω, έχουν πλέον αποφασίσει να μην αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Από όπου και αν αυτό προέρχεται, με όποιον τρόπο προέρχεται.

Το χτεσινό επικοινωνιακό μπαράζ του υπεύθυνου επικοινωνίας του ΠΑΟΚ, Κυριάκου Κυριάκου, με ραδιοφωνική συνέντευξη – επί παντός επιστητού – αλλά και διαδικτυακό του ποστάρισμα στα social media, ενδεικτικό της απόφασης που έχει πλέον ληφθεί στους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος για "απαντήσεις σε όλα".

Απαντήσεις επώνυμες, βάσει θεσμικής ιδιότητας και πολλές φορές με ανάλογο επικοινωνιακό "βάθος", "γραμμή" δηλαδή που θα στηρίζεται και θα προωθείται από φίλια media, αλλά και θα δίνεται στο ρεπορτάζ. Το σημαντικό βέβαια δεν είναι αυτό – γίνεται, γίνονταν και θα γίνεται όπως έχει διαμορφωθεί το παιχνίδι της επικοινωνίας στην Ελλάδα – το σημαντικό εννοείται πως είναι η πρόθεση του ΠΑΟΚ να δείξει προς πάσα κατεύθυνση είτε την ισχύ του (αν υποθέσουμε πως την έχει) ή τη δυναμική κυριαρχίας που σιγά σιγά, βήμα βήμα, αποκτά σε κάθε επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Πόσο μάλλον από τη στιγμή που στον ΠΑΟΚ θεωρούν πως είναι τόσο ισχυροί ή έχουν τέτοια δυναμική που μπορούν να "πολεμήσουν" και το τελευταίο "οχυρό" που βρίσκεται απέναντι στα συμφέροντα της ομάδας και προφανώς δεν είναι άλλο από το κομμάτι της διαιτησίας, από την οποία – δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα – υπάρχουν και έχουν εκφραστεί κατά καιρούς πολλά παράπονα, με αποκορύφωμα την προχθεσινή διαιτησία Σκουλά στον προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Πανιώνιο.

Διαιτησία που ξεχείλισε και το ποτήρι για την πλέον αποφασισμένη, επικοινωνιακή, αντίδραση του ΠΑΟΚ στο οτιδήποτε που θα αισθανθεί ο οργανισμός πως θίγει τα συμφέροντα του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χαμός στην Θεσσαλονίκη με τον παικταρά του - Η πληροφορία που έμαθαν και... τρελάθηκαν!