ΠΑΟΚ - Ιβάν Σαββίδης: Στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στην Σέντρα» φιλοξενήθηκε η δημοσιογράφος Άννυ Καρολίδου, η οποία αναφέρθηκε στην επένδυση του Ιβάν Σαββίδη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά και τα επόμενα πλάνα του με το «μπάσιμο» στα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης αλλά και της Ηγουμενίτσας.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το αν ο Ιβάν Σαββίδης ελέγχει εξ ολοκλήρου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης: «Ο όμιλος του Ιβάν Σαββίδη, έχει πια το μεγαλύτερο μετοχικό κεφάλαιο, βέβαια, δεν ελέγχεται στο 100% από τον ίδιο. Θα το ελέγχει, όταν γίνει η μεταβίβαση του μεριδίου του 67% από το 67% που αγόρασε πριν από τρια χρόνια από ιδιώτες επενδυτές. Έχει ενισχύσει σημαντικά την θέση του και είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος του λιμανιού της πόλης».

Όπως είπε όμως «κυρίαρχος δεν μπορεί να είναι διότι ο λιμένας ανήκει στο χρηματιστήριο. Εκεί, υπάρχει ένα 25% που ανήκει σε μικρομετόχους, ένα 7%  έχει το ελληνικό δημόσιο και υπάρχουν και οι Γάλλοι, οι οποίοι μαζι με τον Σαββίδη και τους Γερμανούς είχαν πάρει το 67%. Όταν γίνει η μεταβίβαση, ο Ιβάν, θα είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος. Η εταιρία του Σαββίδη «κατέβηκε» για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και της Ηγουμενίτσας. Στα δύο πρώτα, πέρασε στην β' φάση του διαγωνισμού και από ότι γνωρίζουμε στα μέσα Απριλίου θα ανακοινωθεί και ποιοι περνάνε στην δεύτερη φάση για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας».

«Ο Ιβάν, έχει μπει μόνος του για τα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης. Να θυμίσουμε πως υπάρχει ισχυρό ενδιαφέρον για την Αλεξανδρούπολη από Αμερικανικό «fund». Υπάρχουν και μεγάλες συμμετοχές και απο Ελληνικές επιχειρήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, όμως είναι σημαντικό ότι περνάει στην β΄φάση. Με τους Αμερικανούς, έχει και πολιτική έκταση το θέμα. Έχουν δυναμική, δεν κατεβαίνουν μόνοι τους, είναι μαζί με μια βέλγικη εταιρία που ειδικεύεται στις αναπτύξεις των λιμανιών».

Τέλος, στην ερώτηση για το ποσό της επένδυσης του Ιβάν Σαββίδη: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κόστισε 1.2 δις. ευρώ. Στην Ηγουμενίτσα, είναι 9 υποψήφιοι και δύο μεγάλες ακτοπολοϊκές. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας δεν είναι ανεπτυγμένα, δεν έχουν έσοδα, όποιος μπει θα πρέπει να επενδύσει σε εξοπλισμούς».