Κάθε ιδιωτική εταιρεία έχει δικαίωμα να καθορίζει την πολιτική της. Και να κοστολογεί το «προϊόν» που παρέχει όσο νομίζει εκείνη. Είναι ο νόμος της ελεύθερης αγοράς. Θα μου πείτε πως το ποδόσφαιρο «δεν είναι μόνο ιδιωτικές εταιρείες, αλλά ομάδες με τεράστια ιστορία δεκαετιών και εκατομμύρια κόσμου που τις ακολουθεί». Ορθά. Όμως το «Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία» δεν είναι για να… συμπληρώνει, πρόκειται για ρεαλιστική πραγματικότητα.
Κάθε εταιρεία, λοιπόν, κοστολογεί το «προϊόν» και το παρέχει στον καταναλωτή ο οποίος κρίνει αν αξίζει να πληρώσει αυτό που του προσφέρεται. Στην περίπτωση του γηπέδου, όμως, δεν είναι σα να θέλεις να επισκεφτείς ένα καλό εστιατόριο κι αν ο τιμοκατάλογος είναι πάνω από το βαλάντιό σου απλά… το αφήνεις. Η μπάλα είναι καψούρα, τρέλα, αγάπη, για πολλούς η ζωή τους. Δεν την αφήνεις στην άκρη έτσι, με μια κουβέντα. Ούτε δέχεσαι να σου την στερήσουν επειδή δεν διαθέτεις βαρύ πορτοφόλι.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ