Από την εποχή που οι Άραβες απέκτησαν τον έλεγχο της Μάντσεστερ Σίτι, το status quo των «Πολιτών» έχει αλλάξει ριζικά. Από μία mid-table ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ έχει εξελιχθεί σε πρωταγωνίστρια εντός και εκτός συνόρων. Οι λαμπρές μεταγραφές και τα αμέτρητα εκατομμύρια που έχουν δαπανηθεί όλα αυτά τα χρόνια, έχουν σαφώς φέρει τίτλους και αίγλη στο Μάντσεστερ, όμως λίγοι λαμβάνουν στα υπόψιν τις επενδύσεις που έχουν γίνει εκτός των τεσσάρων γραμμών και γι’ αυτές ευθύνεται το CFG Group.

Φυσικά δεν μιλάμε για τις υπερσύγχρονες ακαδημίες, το γήπεδο, αλλά και την σοβαρή επένδυση στο γυναικείο ποδόσφαιρο. Μιλάμε για την ίδρυση ενός παγκόσμιου δικτύου, που αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση του brand name του συλλόγου, την επικράτηση αυτού σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά φυσικά την ανακάλυψη και βελτίωση των ταλέντων από όλο τον ποδοσφαιρικό πλανήτη. Και όλα αυτά, μέσα από μια ιδέα, που γεννήθηκε στην Καταλονία, όταν η Μάντσεστερ Σίτι, ήταν ακόμη η ομάδα που έχανε με 8-1 από την Μίντλεσμπρο!

Βαρκελώνη, 2008. Ο Φεράν Σοριάνο, CEO και οικονομικός αντιπρόεδρος της Μπαρτσελόνα, οραματίζεται την δημιουργία μιας παγκόσμιας ποδοσφαιρικής οντότητας, εκμεταλλευόμενος το brand name των «Μπλαουγκράνα» και τις ακαδημίες του συλλόγου σε όλο τον πλανήτη. Ξεκινά τις διερευνητικές επαφές, έχοντας ως αφετηρία το MLS. Οι συζητήσεις μάλιστα με τον Ντον Γκάρμπερ, υπεύθυνο για την προώθηση του αμερικάνικου πρωταθλήματος, είχαν βρει πρόσφορο έδαφος, ψάχνοντας τον τρόπο και τον χώρο για ίδρυση της… εκεί Μπαρτσελόνα!

Διαβάστε τη συνέχεια στο eyap.gr