Όσοι και όσες είστε αρκετά παρατηρητικοί, θα έχετε δει πως αρκετές ομάδες έχουν χορηγούς στις φανέλες τους οι οποίοι είναι στην κινέζικη γλώσσα (όπως πχ στην φωτό). Πως όμως γίνεται μία Αγγλική ομάδα να έχει ουσιαστικά Ασιατικό χορηγό τη στιγμή που κανένας Άγγλος δεν θα καταλάβει τον χορηγό στη φανέλα της ομάδας του; Αυτό τουλάχιστον αναρωτηθήκαμε εμείς σε μία ποδοσφαιροκουβέντα πάνω από μία (μπορεί και τρεις) μπύρα και κάναμε την ψαxτική μας.

Αν το πρώτο πράγμα που σκεφτήκατε είναι ''γιατί αυτοί πληρώνουν’’ είστε στο σωστό δρόμο, αλλά έχει και λίγο βαθύτερη εξήγηση. Αυτό που συμβαίνει λοιπόν είναι το ότι όλες αυτές οι εταιρίες που δεν αναγνωρίζετε είναι Ασιατικές στοιχηματικές εταιρίες οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν με την αγορά της Αγγλίας, καθώς δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην Ασιατική αγορά. Ο λόγος της επιλογής της Premier League είναι απλός. Τόσο η διαφήμιση όσο και ο τζόγος στην Κίνα είναι παράνομος. ‘Έτσι αυτές οι εταιρίες δεν μπορούν να φτάσουν στους πιθανούς τους πελάτες μέσω της εγχώριας αγοράς τους.

Η Premier League από την άλλη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τηλεοπτικά προϊόντα της Ασιατικής αγοράς. Συνεπώς αυτές οι εταιρίες (οι λεγόμενες white-label companies στην Αγγλία) αν και δεν έχουν σχέση με την Αγγλία, μέσω μίας ειδικής άδειας και των οριακά μηδαμινών ελέγχων της Premier League, αποκτούν την πρόσβαση που θέλουν στην Ασιατική αγορά τόσο μέσω της τηλεόρασης όσο και μέσω των εμφανίσεων που αγοράζουν οι Ασιάτες καταναλωτές.

Αν βέβαια κάποιος Κινέζος φίλαθλος δει την διαφήμιση και επιλέξει να επισκεφτεί τη σελίδα της συγκεκριμένης εταιρίας αυτόματα ρισκάρει να καταλήξει στη φυλακή, μιας και ο τζόγος στην Κίνα τιμωρείται με ποινή φυλάκισης.

Τελευταία στην Premier League έχει αρχίσει να συζητιέται έντονα το συγκεκριμένο φαινόμενο και η αυστηροποίηση των ελέγχων. Τώρα το αν θα γίνει κάτι είναι άλλη ιστορία και σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Τουλάχιστον μας λύθηκε μία pubική απορία που είχαμε και σε αυτό θα πιούμε και μία μπύρα σήμερα.

ΠΗΓΗ: thepubtales.com