Η εικόνα των πανηγυρισμών στο πρώτο γκολ, στην Ξάνθη, που πάνε όλοι και πέφτουν πάνω στον προπονητή είναι ένα σημείο, το οποίο δείχνει πολλά για τον φετινό ΠΑΟΚ. Στάθηκε τυχερός στα Πηγάδια, γιατί τραυματίστηκε ο Ελ Καντουρί και αναγκάστηκε να παίξει με 4-4-2 φέρνοντας τον Πέλκα, λίγο πιο πίσω από τον Κουλούρη και να βγει με τέσσερις πολύ γρήγορους παίκτες μπροστά.

Φυσικά η αποκάλυψη από αυτούς τους τέσσερις ποδοσφαιριστές ήταν ο Λημνιός. Πέρα από το ότι ο ΠΑΟΚ έπαιξε... διαστημικό ποδόσφαιρο, με πολύ γρήγορες πάσες και εκμετάλλευση κενών χώρων, σε αυτό το κομμάτι βοήθησε πάρα πολύ ότι οι αποστάσεις των γραμμών της Ξάνθης ήταν παρα πολύ μακριά. Δηλαδή ο κόφτης, ο Μεχία, ήταν κολλημένος στα στόπερ, τα δύο οχτάρια ήταν κολλημένα στα σέντερ φορ και τα εξτρέμ της στις γραμμές του κόρνερ. Αποτέλεσμα ήταν ο ΠΑΟΚ να κυκλοφορεί τόσο άνετα τη μπάλα, όπως μια μεθυσμένη γκόμενα χειραγωγείται από τον επίδοξο επιβήτορά της.

Αγύμναστος ο Βιεϊρίνια

Είχαμε λοιπόν συνδυασμό δύο γεγονότων. Από τη μια την αφελή διάταξη της Ξάνθης και από την άλλη την τετράδα του ΠΑΟΚ μπροστά. Ακόμα και ο Κουλούρης που είναι τσαπατσούλης έπαιζε σε μεγαλύτερους χώρους και έδωσε εντάσεις με ταχύτητα σε κάθε επίθεση της ομάδας. Πολλά μέτρα πήρε και ο Βιεϊρίνια, ο οποίος τραυματίστηκε μετά και είναι φυσιολογικό. Όταν ένα παιχνίδι γίνεται με τέτοιους ρυθμούς οι αγύμναστοι παίκτες στυλ Βιεϊρίνια θα αντιμετωπίσουν προβλήματα.

Για μένα ο καλύτερος παίκτης του ΠΑΟΚ, μετά τον Λημνιό, ήταν ο Κάνιας που δεν επέτρεψε σε καμία περίπτωση να δημιουργηθούν καταστάσεις για την εστία της ομάδα, από τον άξονα. Με άλλα λόγια, ο πολύ καλός ΠΑΟΚ οφείλεται στην τριάδα Ελλήνων στην επίθεση. Κουλούρης, Λημνιός και Πέλκας είναι αυτοί που έσωσαν τον Λουτσέσκου.

Γκούφι ο Πασχαλάκης

Για τον Πασχαλάκη, μπορεί να γραφτούν πολύ καλά λόγια, αλλά να μην παρασυρθούν οι ΠΑΟΚτσήδες. Γιατί ο Πασχαλάκης είναι σαν τον Γκούφι, είναι ικανός για το καλύτερο και για το χειρότερο. Πρέπει να αποκτήσει σταθερότητα για να νομιμοποιηθεί στον ΠΑΟΚ. Έδειξε πάντως ότι έχει στοιχεία πολύ καλού γκολκίπερ. Αν έκανε τη μεταγραφή όχι στα 28 του αλλά στο 23 θα έκανε και καριέρα.

Αναιμία ο Φορτούνης

Ο Ολυμπιακός γενικά αντιμετωπίζει μεσοαμυντικά προβλήματα, συνήθως από το οχτάρι του και το δεκάρι του, που δεν γίνονται ποτέ δεύτερος και τρίτος χαφ. Αν βάλουμε δηλαδή, ότι ο Ρομαό είναι το εξάρι του Ολυμπιακού, ούτε ο Ταχτσίδης σαν παίκτης που μαρκάρει, ούτε ο Οφόε, ούτε ο Ανδρούτσος, ούτε και ο Ζιλέ δεν έχουν καλά στοιχεία σε μαρκάρισμα χαμηλά. Αν βάλετε και τον Φορτούνη που έχει μία μόνιμη αναιμία, καταλαβαίνετε ότι ο χώρος του κέντρου για τον Ολυμπιακό είναι ευάλωτος.

Αυτή τη φορά όμως, κατάφεραν τα στόπερ του να κάνουν τόσα πολλά λάθη που έβαλαν σε κίνδυνο τον Ολυμπιακό. Δύο φορές ο Σισέ, μία ο Μποτία που πρέπει να του έφυγε η μέση, γι' αυτό έγινε αλλαγή. Έμοιαζε σαν τον Άγγελο Αντωνόπουλο με τον Καζάκο, όταν έπαιζαν ξύλο στην ταινία "πεθαίνω κάθε ξημέρωμα". Στο τέλος του ξύλου έπεφταν στο χώμα εξαντλημένοι από την υπερπροσπάθεια. Φάνηκε πολύ κακός ο Μποτία στο ένας με έναν.

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, ήταν ότι στο 1-1 ο Λεμονής έβαλε Ανσαριφάρντ και έβγαλε Τζούρτζεβιτς. Φοβήθηκε μέσα στο Καραϊσκάκη να παίξει το 4-4-2. Αυτό δηλώνει, ότι δεν πιστεύει στο υλικό του μεσοαμυντικά. Γιατί στην Κέρκυρα, όταν το επιχείρησε, το 3-1 θα μπορούσε να γίνει 3-2 ή ακόμα και 3-3. Δείχνει ουσιαστικά, σε αυτούς που τον έβριζαν, ότι από τη μέση και πίσω είναι το μεγάλο πρόβλημα του Ολυμπιακού.

Το... μήνυμα Λεμονή στον Μαρινάκη

Καλείται ο Μαρινάκης να βάλει το χέρι στην τσέπη και να καλύψει τρύπες. Είναι στα αριστερά της άμυνας με τον Κούτρη να είναι καλός επιθετικά αλλά να νοσεί πίσω. Επίσης πρέπει να πάρει ένα δεύτερο αμυντικό χαφ, γιατί ο Ρομαό μια είναι καλά, μία δεν είναι. Από εκεί και πέρα στο χώρο του κέντρου φαίνεται ξεκάθαρα ο Ολυμπιακός ότι υστερεί σε μαρκαρίσματα. Έδειξε ο Λεμονής με την αλλαγή αυτή ότι δεν εμπιστεύεται πίσω την ομάδα του. Ήταν ένα μήνυμα προς τον Μαρινάκη, χωρίς να μιλήσει. «Φέρε μου οχτάρι να μαρκάρει και έναν πολύ καλό αριστερό μπακ» έλεγε το μήνυμα.