Έτσι την πάτησε ο Daniel Korell, ο οποίος σκάναρε το QR code της πίσω ετικέτας ενός μπουκαλιού Heinz ketchup πιστεύοντας ότι θα μεταφερθεί σε μια ιστοσελίδα όπου θα μπορούσε να σχεδιάσει και να παραγγείλει το δικό του μοναδικό μπουκάλι. Αντ’ αυτού, ο Korell μεταφέρθηκε σε μια ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με την Bild, το QR code οδηγούσε στην ιστοσελίδα FunDorado της Heinz, η οποία είχε στηθεί για τους λόγους μιας διαφημιστικής καμπάνιας που έληξε το 2014. Το μπέρδεμα έγινε επειδή η Heinz αποφάσισε να μην κρατήσει το domain name και έπειτα από λίγο καιρό αυτό εξαγοράστηκε από μια “ροζ” εταιρεία.
Ο “άτυχος” κύριος εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του στην Facebook Page της Heinz, αναφέροντας ότι θα μπορούσε να βρίσκεται στη θέση του ένα μικρό παιδί, ενώ συμπλήρωσε ότι η Heinz όφειλε να κρατήσει τα δικαιώματα του domain για μερικά χρόνια ακόμη.
Η εταιρεία απολογήθηκε στον Korell για το λάθος και του προσέφερε ένα δωρεάν μπουκάλι ketchup με ετικέτα δικού του σχεδιασμού (καταξοδεύτηκαν). Η FunDorado, από την άλλη, αποφάσισε να του κάνει δώρο μια ετήσια συνδρομή!
ΠΗΓΗ: techgear.gr