Κατά 65% κατ’ όγκο αυξήθηκαν οι αποστολές smartphone «Made in India» της Apple και 162% σε αξία το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αντικατοπτρίζοντας την έκταση της παραγωγικής ικανότητας που έχει προστθεί στη χώρα.

Η αύξηση της αξίας ανέβασε το μερίδιο αξίας της μάρκας στο 25% το 2022, από 12% το 2021, έδειξαν στοιχεία από την ερευνητική εταιρεία Counterpoint.

Ωστόσο, η κυβέρνηση θα πρέπει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του συνολικού περιβάλλοντος και να παίξει με τα δυνατά σημεία της Ινδίας, όπως η υψηλή τοπική ζήτηση, η ανάπτυξη τοπικών πλεονεκτημάτων και η βελτίωση της συνολικής υποδομής.