Η Nestle India ποντάρει σε μεγάλο βαθμό σε στρατηγικές επέκτασης, καινοτομίας και premiumization «αστυνομίας» και τις θεωρεί μεταξύ των βασικών αναπτυξιακών μηχανών για την επιτάχυνση των δραστηριοτήτων της. Στην ετήσια έκθεσή της για το 2022, η εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων είπε ότι ακονίζει τη γεωγραφική της εστία και αυξάνει τα σημεία διανομής για να διατηρήσει τη στρατηγική της που επικεντρώνεται στο αστικό περιβάλλον.
Σε μια επιστολή προς τους μετόχους, ο Suresh Naryanan, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé India , δήλωσε: «Η Ινδία είναι μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων αγορών για τη Nestle» που υποστηρίζεται από την καινοτομία και ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο ισχυρών εμπορικών σημάτων. Πρόσθεσε ότι η Nestle India σημείωσε την «υψηλότερη διψήφια ανάπτυξη» σε μια δεκαετία με επικεφαλής τη «διατήρηση του όγκου και της μεικτής ανάπτυξης» που οδήγησε σε ισχυρή αύξηση της αξίας το 2022. Η εταιρεία ακολουθεί την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου ως οικονομικό έτος.
Καθώς κοιτάζουμε με σιγουριά τη χρονιά που έρχεται, τα σύννεφα της καταιγίδας του πληθωρισμού των τροφίμων , η επιτάχυνση του πολέμου και, μάλιστα, τα χτυπήματα των τυμπάνων της ύφεσης σε μέρη του κόσμου συνεχίζουν να μας περιβάλλουν. Η σταθερή εστίαση της εταιρείας στην κατασκευή όγκων, η εμβάθυνση της επέκτασης «Rurban», η φέρνοντας καινοτομίες με την υποστήριξη του παγκόσμιου δικτύου Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου Nestle, η έξυπνη διαχείριση της «αξίας» και η ταυτόχρονη προώθηση της τάσης premiumization που οδηγεί την οικονομική ανάκαμψη σε μέρη θα τροφοδοτήσει τη δυναμική», είπε ο Naryanan.
Ως μέρος της στρατηγικής της για την επιτάχυνση της ώθησης « rurban » πηγαίνοντας βαθύτερα σε μικρότερες πόλεις και πόλεις, η εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων πρόσθεσε περίπου 55.000 χωριά και 1.800 σημεία επαφής διανομής το 2022. Αύξησε τη σύνδεση των καταναλωτών μέσω δραστηριοτήτων του χωριού Haat και έξυπνων καταστημάτων σε αυτές τις περιοχές. Ενώ η άμεση εμβέλεια της Nestle αυξήθηκε σε 1,5 εκατομμύρια καταστήματα το 2022 από περίπου 1,4 εκατομμύρια το 2021, η συνολική εμβέλεια για την εταιρεία είναι συνδεδεμένη σε 5,1 εκατομμύρια σημεία πώλησης.
Το τμήμα γαλακτοκομικών προϊόντων και διατροφής παραμένει ο μεγαλύτερος συνεισφέρων (40,4 τοις εκατό) στις πωλήσεις της Nestle India και αυξήθηκε κατά 9,5 τοις εκατό σε ετήσια βάση το 2022. Η συνεισφορά των παρασκευασμένων πιάτων και των βοηθημάτων μαγειρικής, με επικεφαλής την επωνυμία Maggi, ήταν συνδεδεμένη στο 32,2 τοις εκατό και συνεχής αύξηση 15,6 τοις εκατό σε ετήσια βάση το 2022. «Το Maggi Noodles το 2022 είδε την υψηλότερη διανομή όλων των εποχών και διατήρησε την ηγετική θέση στην αγορά σύμφωνα με την έκθεση της Nielsen», πρόσθεσε η εταιρεία.
Ο τομέας ζαχαροπλαστικής, με επικεφαλής μάρκες όπως η Munch και η Kitkat, αυξήθηκε 25 τοις εκατό σε ετήσια βάση και συνεισέφερε 16 τοις εκατό στις πωλήσεις της εταιρείας. Ο τομέας των ποτών αυξήθηκε κατά 19,2 τοις εκατό από έτος σε έτος το 2022 και συνέβαλε 11,4 τοις εκατό στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας. Σχεδόν το 6,5 τοις εκατό των πωλήσεων της εταιρείας προήλθε από το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο παρουσίασε αύξηση 41 τοις εκατό το 2022 σε σύγκριση με το 2021, πρόσθεσε.