Πρώτα απ’ όλα, στο πίσω μέρος, βρίσκεται ο ίδιος δίλιτρος iVTEC της Honda που χάρη στον supercharger και το νέο chargecooler, αποδίδει πλέον 350 άλογα και 330 Nm ροπής. Πριν καταλήξει η ισχύς στους πίσω τροχούς, περνάει από το νέο 6-τάχυτο κιβώτιο της Sadev που είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιεί το Atom V8 αλλά όχι ακριβώς το ίδιο.

Το κιβώτιο είναι τόσο εξελιγμένο, που παρότι έχει μονάχα έναν συμπλέκτη, καταφέρνει να ανεβάσει ταχύτητα σε μόλις 40 milliseconds και να κατεβάσει σε λιγότερα από 50 milliseconds. Επιπλέον, μπορεί να πραγματοποιήσει 5 κατεβάσματα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο.

Στιγμιότυπο 2014-05-10, 2.31.10 μ.μ.

Στον τομέα της ανάρτησης, η Ariel εφοδίασε το Atom 3.5R με αμορτισέρ TTX της Ohlins και custom ελατήρια ενώ όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες, το αεροδυναμικό Kit προέρχεται από την V8 έκδοση με ορισμένες όμως αλλαγές. Τέλος, οι πελάτες θα μπορούν να διαμορφώσουν το Atom 3.5R τους με τα εξαρτήματα που επιθυμούν (αναβαθμισμένα φρένα, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ελαστικά κλπ).

Όλα αυτά συν το εξαιρετικά χαμηλό βάρος των 550 κιλών, έχουν ως αποτέλεσμα επιδόσεις που θα σε κάνουν να δακρύσεις: Τα 60 μίλια ανά ώρα (96km/h) έρχονται σε μόλις 2.6 δευτερόλεπτα ενώ τα 100 μίλια ανά ώρα (160km/h) έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα. Η τελική, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h.

Το Ariel Atom 3.5R, κοστίζει στην Αγγλία 54.000 λίρες (σχεδόν 66.500€ με την τρέχουσα ισοτιμία). Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ήδη ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέσα στο καλοκαίρι.

 

ΠΗΓΗ: manbook.gr