Ο Μαξ Φερστάπεν μετά από σειρά έξυπνων προσπεράσεων έπεσε πάνω στις μπαριέρες, το αυτοκίνητο ασφαλείας πέρασε στην πίστα και η Mercedes πήρε την ακατανόητη απόφαση να δώσει εντολή στον Βρετανό πιλότο να μπει στα πιτ. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής βγαίνοντας από εκεί βρέθηκε τρίτος, πίσω και από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, κι όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 70ο γύρο ήταν αδύνατο να… αποκατασταθεί η τάξη.
Κάπως έτσι ευνοημένος βγήκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, που κατέκτησε τη δέκατη νίκη στην καριέρα του και τρίτη σερί στη συγκεκριμένη πίστα πλησιάζοντας στη βαθμολογία του πρωταθλήματος τον Χάμιλτον που έμεινε τρίτος και «κολλημένος» πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari.
Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Red Bull των Ντανιίλ Κβίατ και Ντάνιελ Ρικιάρντο, ωστόσο ο τελευταίος ελέγχεται για την προσπέραση που έκανε στον έκτο Κίμι Ραϊκόνεν της Ferrari, όταν είχαν επαφή και τον έβγαλε εκτός ελέγχου για να βγει μπροστά του. Πέρες, Μπάτον, Νασρ και Σάινθ αποτέλεσαν τους υπόλοιπους της βαθμολογούμενης δεκάδας.
Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή, με τον Φερνάντο Αλόνσο να έχει επαφή με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, τον τελευταίο να καταλήγει στις μπαριέρες χάνοντας τη «μύτη» του μονοθεσίου του και τον πρώτο να δέχεται ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Την ίδια ώρα, ο Φελίπε Μάσα μετά από επαφή με τον Παστόρ Μαλδονάδο είχε κλατάρισμα και υποχρεώθηκε σε πολύ γρήγορο πιτ στοπ, ενώ ο έτερος της σύγκρουσης στον όγδοο γύρο εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στα φρένα, μετρώντας πλέον πέντε ανολοκλήρωτα Grand Prix από τα έξι που έχουν γίνει φέτος.
Στον 43ο γύρο έφτασε στο τέλος ο αγώνας και για τον Αλόνσο λόγω ηλεκτρικού προβλήματος κι έτσι ο Ισπανός δεν ολοκλήρωσε το Grand Prix του Μονακό για πρώτη φορά μετά το 2004.
Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα γίνει στις 7 Ιουνίου στον Καναδά.