Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari εκμεταλλεύτηκε την καταπληκτική του εκκίνηση και τα λάθη επί λαθών που έκαναν οι ανταγωνιστές του τερματίζοντας πρώτος.
Οι Red Bull ακολούθησαν, με τον Ντανιίλ Κβίατ δεύτερο και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο τρίτο, ενώ μόλις έκτος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον και όγδοος ο Νίκο Ρόσμπεργκ μετά από έναν καταστροφικό για τη Mercedes αγώνα. Μάλιστα για πρώτη φορά από το Grand Prix της Βραζιλίας το 2013 δεν υπήρχε πιλότος της γερμανικής ομάδας στο πόντιουμ, έτσι μπήκε τέλος σε ένα σερί 28 αγώνων.
Πάντως ο Χάμιλτον κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ρόσμπεργκ στους 21 βαθμούς.
Ανεβασμένες οι McLaren, με τον Φερνάντο Αλόνσο πέμπτο και τον Τζένσον Μπάτον ένατο. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ρεκόρ καριέρας με την τέταρτη θέση που πήρε με την Toro Rosso.
Ο αγώνας
Ο Χάμιλτον είχε εφιαλτική εκκίνηση, αφού παρά την pole position του είδε να τον περνούν οι δύο Ferrari, αλλά και ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Μάλιστα σε μια προσπάθειά του να ξεπεράσει τον ομόσταβλό του στη Mercedes, ο Βρετανός βρέθηκε εκτός πίστας διαμαρτυρόμενος στο team radio πως ο Γερμανός πιλότος τού έκλεισε τη γραμμή και τον ώθησε στην έξοδο.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε δέκατος (!), με τον Φέτελ και τον Ραϊκόνεν να οδηγούν την κούρσα, ενώ ο Ρόσμπεργκ μην έχοντας καλό ρυθμό ήταν μεν τρίτος, αλλά σε απόσταση. Στο 19ο γύρο η Lotus του Μαλδονάδο και η Force India του Πέρες είχαν μια σύγκρουση, που όλως τυχαίως δεν έθεσε κανένα από τα δύο μονοθέσια εκτός μάχης.
Στο μεταξύ, ο Χάμιλτον δεν κατέθεσε τα όπλα και ανακτώντας την ψυχραιμία του εξαπέλυσε την αντεπίθεσή του ανεβαίνοντας με διαδοχικές προσπεράσεις στην τέταρτη θέση μέχρι τα μέσα του αγώνα και δείχνοντας να πλησιάζει απειλητικά τον Ρόσμπεργκ.
Στον 43ο γύρο είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη, όταν ο Χούλκενμπεργκ έχασε το μπροστινό φτερό του και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα. Ο Γερμανός πιλότος της Force India βγήκε αβλαβής από το μονοθέσιό του και η κίτρινη σημαία έκανε την εμφάνισή της, όπως και το αυτοκίνητο ασφαλείας για περίπου έξι γύρους.
Με την επανεκκίνηση του «κανονικού» αγώνα Χάμιλτον και Ρικιάρντο είχαν επαφή, με τον πρώτο να χάνει έδαφος, να υποχωρεί έκτος και να καταφεύγει στα πιτ λόγω κατεστραμμένου μπροστινού φτερού επιστρέφοντας στη 13η θέση, την ώρα που ο Ρόσμπεργκ περνούσε δεύτερος και πίεζε τον πρωτοπόρο Φέτελ.
Μάλιστα ο Βρετανός τιμωρήθηκε για τη σύγκρουση με τον Ρικιάρντο και υποχώρησε κι άλλο στην κατάταξη. Αναγνωρίζοντας, δε, τα λάθη του ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα του μέσω του team radio.
Η Ferrari του Ραϊκόνεν αντιμετώπισε πρόβλημα που δεν λύθηκε ούτε στο πιτ στοπ που έκανε και επιστρέφοντας στον αγώνα βρέθηκε από την τρίτη στη 17η θέση, ενώ λίγο αργότερα μην έχοντας άλλη επιλογή εγκατέλειψε.
Οι συγκινήσεις όμως δεν είχαν τελειώσει. Στον 63ο γύρο και μετά από «κόντρα» με τον Ρικιάρντο, ο Ρόσμπεργκ είδε το ελαστικό του να κλατάρει, μπήκε στα πιτ για αλλαγή και επέστρεψε στην πίστα δέκατος, ακριβώς πίσω από τον Χάμιλτον, με τον Φέτελ να σφιχταγκαλιάζει τη νίκη.
Ο Κβίατ δεν απέφυγε το λάθος, αφού αν και δεύτερος χρησιμοποίησε μεγαλύτερο εύρος από το επιτρεπτό στην πίστα και τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων.
Ο επόμενος αγώνας, ενδέκατος της σεζόν, θα γίνει στις 23 Αυγούστου στο Βέλγιο.
Πηγή: sport-fm.gr