Λοιπόν. Βρέθηκε ο άνθρωπος που ξεπέρασε τον Κούγια. Στη μανούρα, στη φασαρία και στο μπλέξιμο. Αντε να στο λέγανε αυτό και να το πιστέψεις. Οτι κάποια στιγμή θα βρεθεί αυτός που θα ξεπεράσει τον Αλέξη. Με τίποτα. Το ρεκόρ του Κούγια στους τσακωμούς και στους τσαμπουκάδες ήτανε σαν το 6,15 του Σεργκέι Μπούμπκα στο επί κοντώ. Που κράταγε από το 1993. Για 21 χρόνια. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014. Οταν ο Γάλλος, ο Ρενό Λαβιλενί, πήδηξε 6,16 και το έσπασε. Ετσι και στην περίπτωση του Αλέξη Κούγια.
Υστερα από δυο και πλέον δεκαετίες βρέθηκε αυτός που τον ξεπέρασε. Βγήκε στην πιάτσα καινούργιο φυντάνι: Ο ένας και μοναδικός Χαράλαμπος Σταύρος Κοντονής. Ούτε μια βδομάδα δεν πήρε ρεπό μετά τον τελικό του Κυπέλλου. Με το που άφησε τον Γκιρτζίκη, άρπαξε τον Βασιλακόπουλο. Βρήκε άλλον πελάτη. Με το που άφησε το ποδόσφαιρο, άρπαξε το μπάσκετ. Κι όταν αύριο κάποια στιγμή ξεμπλέξει με τον Βασιλακόπουλο, θα βρει κάποιον άλλον να αρπαχτεί. Περίπτωση για να κάτσει φρόνιμα δεν υπάρχει. Θα βρει κάποιον από το χάντμπολ. Στην ανάγκη από το μπέιζμπολ. Φασαρία να 'ναι κι ό,τι να 'ναι. Μικρό μεγάλο, ο Κοντονής το παστρεύει.
Και για να τα λέμε όλα, βέβαια, ο Κούγιας ποτέ δεν έχει ξεκινήσει πρώτος. Ποτέ δεν άρχισε αυτός καβγά. Οι άλλοι είναι που τον τσιγκλάνε και τον ενοχλούνε. Ο Βαλλιανάτος να τον σχολιάζει και όταν ο Αλέξης τον τράκαρε στο Κολωνάκι τον πλάκωσε στις σφαλιάρες. Ο Λαζόπουλος να ασχολείται μαζί του και σιγά που θα πήγαινε πάσο. Ετσι ακριβώς και στο ποδόσφαιρο. Ο Κούγιας φωνάζει και κάνει φασαρία όταν τον ενοχλούνε. Οταν πειράξουνε την ομάδα του. Δεν μπούκαρε στα καλά καθούμενα στο γήπεδο να ξεβρακωσει τον διαιτητή. Το έκανε όταν ήτανε στον Αρη Πετρούπολης επειδή τον είχε σφάξει.
Αντίθετα, η φασαρία για τον Κοντονή είναι τρόπος ζωής. Αν δεν τσακώνεται, δεν υπάρχει. Κι είναι ιδιαίτερα οδυνηρό όταν κάποιος πέφτει σε πάθη σε μεγάλη ηλικία. Δεν γλιτώνει με τίποτα. Ανακαλύπτει ο άλλος τον τζόγο στα πενήντα του χρόνια. Ξέχασέ τον. Δεν γλιτωνει με τίποτα. Δεν θα του μείνει σέντζι. Αν, αντίθετα, έχεις ξεκινήσει από τα δεκάξι στο καφενείο το κουμ-καν κι από τα 18 την πόκα και το ιπποδρόμιο, όπως η δικιά μας η γενιά, κάποια στιγμή βαριέσαι και γλιτώνεις. Ο Κοντονής έχει κάτσει σε διπλή κέντα. Επεσε, τρόπος του λέγειν, και στα σκληρά και στα μαλακά ταυτόχρονα, στην έκτη δεκαετία της ζωής του. Ανακάλυψε τη φασαρία και τη δημοσιότητα. Ξύλο παίζεις όταν είσαι μικρός. Στο σχολείο, στη γειτονιά. Κάποιοι που δεν έχουνε πλακωθεί σαν παιδιά, ανακαλύπτουν τη γοητεία του ξύλου μεσήλικες. Κι επειδή όταν είσαι υπουργός δεν μπορείς να ρίχνεις και να τρως μπουνιές και σφαλιάρες, πλακώνεσαι με το στόμα. Οπως ο Κοντονής. Που συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Και απολαμβάνει τη φασαρία και μέσω της φασαρίας βρίσκεται συνεχώς στη δημοσιότητα. Δύο σ' ένα. Και είναι μεθοδικός. Πάει βάσει σχεδίου. Βάζει στόχους.
Μόλις τελείωσε με τον Αλαφούζο, έβαλε στο σημάδι τον Μαρινάκη. Μόλις τελείωσε με τον Γκιρτζίκη, έβαλε στο στόχαστρο τον Βασιλακόπουλο. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι είχε στο συρτάρι την υπόθεση Γκάλη από τον Μάρτιο. Την κράταγε καβάντζα. Και μόλις ξέμπλεξε με το Κύπελλο, την έβαλε μπροστά. Και είναι και πονηρίδης. Διάλεξε εύκολο στόχο. Εκκλησία κλέβει. Ανάμεσα σε Γκάλη και Βασιλακόπουλο ποιος θα πάει με τον «Σωλήνα»; Ολοι με τον αθλητή είναι. Κανένας με τον παράγοντα. Και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για τον Γκάλη (φωτό). Είναι ίδιον του «απατεώνα» αυτό. Να λέει στον άλλον αυτό που θέλει να ακούσει. Κι έτσι γίνεται αρεστός. Είτε πρόκειται για πολιτικό που απευθύνεται στο πόπολο είτε για τον οποιοδήποτε που απευθύνεται στην παρέα του, στην γκόμενά του ή στον φίλο του. Αν βγεις και φωνάξεις «ζήτω ο Γκάλης, κάτω ο Βασιλακόπουλος» κλέβεις εκκλησία. Ολος ο κόσμος μαζί σου θα είναι. Αυτά.
Οταν θέλεις να απευθύνεσαι στον κόσμο, πρέπει να λες κάτι που έχει ουσία
Και δεν είναι μόνο ο Κοντονής που ξηγιέται έτσι. Δεν είναι «απατεώνες» μόνο οι πολιτικοί. Οι εννιά στους δέκα έχουν δημόσιο λόγο, αυτό κάνουν. Χαϊδεύουν αυτιά. Για να γίνουν αρεστοί. Αν δεις τις αναρτήσεις σε fb κλπ., είτε για σαχλαμάρες θα πρόκειται ή για κάποιον «καλό λόγο». Ο Ντέμης Νικολαΐδης. Κατεξοχήν λαοπλάνος. Τι βρήκε να ανεβάσει και να σχολιάσει; Τη φωτογραφία με τον Τσόρι Ντομίνγκες, που φιλάει το χέρι της κορούλας του Μπουονανότε μετά τον τελικό. Γι' αυτό δηλαδή ο εν λόγω Ντέμης θέλει να έχει επικοινωνία με το πόπολο; Για να αποθεώνει το αυτονόητο; Οταν θέλεις να απευθύνεσαι στον κόσμο, κάτι πρέπει να έχεις να πεις. Κάτι που να έχει ουσία. Νόημα. Το να μας λες πόσο ωραία είναι η Ακρόπολη και πόσο γοητευτικό το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη, το ξέρουμε από μόνοι μας. Δεν χρειαζόμαστε υπενθύμιση. Ενας ακόμα που γράφει τα αυτονόητα, για να γίνει αρεστός, ο Κώστας Κατσουράνης. Οτι «δεν είναι μόνο δική του τιμή αλλά και δική μας να ονομαστεί «Νίκος Γκάλης» το κλειστό του ΟΑΚΑ». Κάτι μου λέει ότι στην επόμενη ανάρτηση θα αποθεώνει τον Διαμαντίδη. Με τον εν λόγω Κατσουράνη να πανηγυρίζει για το Κύπελλο που πήρε η ΑΕΚ. Λες και θα μπορούσε να ήταν στον τελικό με τον Ολυμπιακό. Οπως το πανηγύρισε στο fb και ο Ντέμης. Κι όταν το 2011 είχε σηκώσει το Κύπελλο, ο Σταυρίτο, ο Αδαμίδης, ο Κατσουράνης ήταν στον Παναθηναϊκό. Δεν μπορούσε να πανηγυρίσει. Ο Ντέμης τότε το πανηγύρισε;
Οταν υπάρχουν προσόντα και όρεξη για δουλειά, κάτι θα βρεθεί
ΣΟΚ: Απόπειρα βιασμού καταγγέλλει η πρώην σύντροφος του Παντελή Παντελίδη, Αναστασία Βοσκανίδου. Μις Πελοπόννησος το 2013 και κατά δήλωσή της μοντέλο. Η Αναστασία πήγε σ' ένα φιλικό σπίτι, ήπιε δυο ποτήρια βότκα (με δεδομένο δηλαδή ότι τα μοντέρνα κορίτσια πίνουν μόνο άσπρα ποτά κι όχι ουίσκι) και λίγα λεπτά αργότερα αισθάνθηκε δυσφορία και ζάλη. Η φίλη και συγκάτοικός της τη μετέφερε στο νοσοκομείο σε κακή κατάσταση. «Με τους γιατρούς να διαπιστώνουν πως στον οργανισμό της υπήρχαν ίχνη κακής ποιότητας ποτού». Ιδού, λοιπόν, τι μπορείς να μάθεις όταν παρακολουθείς την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα». Οτι η επιστήμη έχει φτάσει σε τόσο υψηλά επίπεδα, ώστε στα διανυκτερεύοντα νοσοκομεία οι γιατροί μέσα σε λίγα λεπτά μπορούν να βρουν αν η βότκα που σου δώσανε να πιεις ήταν ορίτζιναλ Grey Goose ή μαϊμού. Ηταν λοιπόν προφανές. Επειδή η περί ης ο λόγος Αναστασία είναι ηθικό κορίτσι και δεν κάθεται στον πρώτο τυχόντα, «της ρίξανε κάτι στο ποτό, για να της κάνουν κακό». Κι όλοι όσοι μιλάνε στην τηλεόραση, ή γράφουν δεξιά κι αριστερά, ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει μις Φιλιατρά ή μις Θράκη, όπου έχει ξεκινήσει την καριέρα της η Αναστασία το 2012. Μις Πελοπόννησος το 2013 και, μέσω του Νο1 σ' αυτήν τη δουλειά Γιώργου Κουτουλιά, διεθνή καριέρα στις Κάννες. Αυτά βρίσκεις ψάχνοντας στο γκουγκλ. Επίδειξη μόδας, ούτε μία. Σημεία των καιρών και της κρίσης. Μέσα στα εκατομμύρια των ανέργων και η Αναστασία. Κι όπως οι άνεργοι ηθοποιοί κάνουν άλλες δουλειές για να επιβιώσουν, μπάρμαν, γκαρσόνια κλπ., έτσι κι οι άνεργες μοντέλες βρίσκουν κάτι άλλο για να βιοπορισθούν. Κανείς δεν πάει χαμένος. Οταν υπάρχουν τα προσόντα, όπως στην περίπτωση της Αναστασίας, και όρεξη για δουλειά, κάτι θα βρεθεί.
Ερώτηση: Οταν από την αρχή του έτους οι νεκροί στη Μεσόγειο έχουν φτάσει τους 1.357, ποιος είναι ο τρομοκράτης;
Τα 'μαθες τα νέα, πατέρα; Ο Γιώργος ξύρισε το μουστάκι. -Observer
Πηγή: Goal