Εκκίνηση με... περιπέτεια
Μόλις έσβησαν τα 5 κόκκινα φώτα ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατάφερε να κρατήσει με νύχια και με δόντια την 1η θέση έναντι του επιθετικού Ρικιάρντο, ο Αλόνσο έκανε τρομερή δουλειά και πετάχτηκε 5ος- πίσω από τον 3ο Χάμιλτον και τον Κίμι-, όμως πιο πίσω έγινε μίνι- χαμός: ο Σάινθ χτύπησε με την Τόρο Ρόσο του τον Χούλκενμπεργκ, αυτός κατέληξε στα προστατευτικά στην ευθεία εκκίνησης- τερματισμού και, κάπως έτσι, είχε φτάσει η στιγμή για την αγαπημένη ατραξιόν ενός βραδινού αγώνα στη Σιγκαπούρη.
Ναι, ναι- ακριβώς: του Αυτοκινήτου Ασφαλείας...
Επανεκκίνηση και τώρα πιάστε τον Νίκο
Μετά από 2 γύρους στην πίστα, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επέστρεψε στα πιτ (με την πρώτη δεκάδα να φορά την πάρα πολύ μαλακή γόμα) και ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι.
Και, για νιοστή ογδοηκοστή έβδομη φορά, είχαμε τη συνήθη εικόνα: η Μερσέντες που βρισκόταν μπροστά (ο Ρόσμπεργκ εν προκειμένω) άρχισε ν' ανοίγει με τρομακτικούς ρυθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο Ρικιάρντο.
Στην τρίτη θέση ο Χάμιλτον αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του και αδυνατούσε να πλησιάσει τους δύο πρώτους, ενώ στις πίσω θέσεις ο Φέτελ- που ξεκίνησε τελευταίος- κέρδιζε συνεχώς θέσεις και πλησίαζε τη δεκάδα.
Και η (ελαφρώς βαρετή είναι η αλήθεια) ζωή συνεχιζόταν.
Κάντε ένα- το πρώτο- διάλειμμα για πιτ στοπ
Από τον 15ο γύρο μέχρι τον 17ο όλοι οι πρωτοπόροι μπήκαν στα πιτ για ν' αλλάξουν λάστιχα, χωρίς, ωστόσο, ν' αλλάξει κάτι στις θέσεις που είχαν: Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο, Χάμιλτον και Κίμι ήταν μπροστά, τη στιγμή που ο Φέτελ συνέχισε να κερδίζει θέσεις και είχε μπει εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας.
Πιο πίσω, ο Πέρεζ- όπως πάντα- φιγούραρε μεταξύ 6ης και 8ης θέσης, ενώ οι δύο Γουίλιαμς έμεναν εκτός των βαθμών.
Και άπαντες περίμεναν κάτι, κάπου να γίνει.
Μέχρι που έγινε.
Ιπτάμενος Φινλανδός
Προσεγγίζοντας το μέσο του αγώνα, ο Κίμι Ράικονεν αίφνης σεληνιάστηκε: άρχισε να κάνει αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους, έφτασε πίσω από τον 3ο Χάμιλτον και μετά από ένα λάθος του παγκόσμιου πρωταθλητή, κατάφερε να τον περάσει.
Αμέσως μετά, όμως μπήκε στα πιτ (στον 34ο γύρο) και ξανάγινε ο κακός μηχανοκίνητος χαμός.
Την ίδια στιγμή, ο Μπότας με τον Μπάτον εγκατέλειπαν τον αγώνα, πηγαίνοντας να κάνουν παρέα στους Χούλκενμπεργκ και Γκροζιάν (δεν ξεκίνησε καν λόγω προβλήματος στην Χάας του).
Κι όμως: αντί περιπάτου, θρίλερ!
Σε θεωρητικό επίπεδο, δε θα έπρεπε να γίνει έτσι: αφού κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά στην εκκίνηση- κι αφού άνοιξε τη διαφορά του πάνω από τα 10 δευτερόλεπτα- η λογική (αυτή που έχει επιβάλει η Μερσέντες εδώ και μια τριετία) έλεγε πως ο Ρόσμπεργκ θα έπρεπε να κάνει πλάκα στον ανταγωνισμό.
Ωστόσο, μετά το τρίτο πιτ όλων πλην του πρωτοπόρου (46ο-47ο πέρασμα) και την επιμονή της Μερσέντες να μη βάλει για τρίτη φορά μέσα τον Γερμανό, ο Ρικιάρντο άρχισε να κερδίζει 3.5 δευτερόλεπτα το γύρο από τον Νίκο και οι τελευταίοι 10 γύροι εξελίχθηκαν σε θρίλερ βγαλμένο από τις καλύτερες στιγμές του Τζον Κάρπεντερ.
Ο Ρικιάρντο κατάφερε να φτάσει πίσω από τον Ρόσμπεργκ, ωστόσο ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει με τα χίλια ζόρια την πρωτιά και πανηγύρισε την 3η σερί του νίκη (μετά από Σπα και Μόντσα).
Πίσω από τους δύο πρώτους ο «σκασμένος», εσχάτως, Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ Κίμι, Φέτελ, Φερστάπεν, Αλόνσο (καταπληκτικός αγώνας από τον «γερόλυκο» Ισπανό), Πέρεζ, Κβίατ και Μάγκνουνσεν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Το πρωτάθλημα στο στόμα του Νίκο(υ), λοιπόν: ο Γερμανός στο 250ου αγώνα στην Φόρμουλα 1 κατάφερε να πάρει την πρώτη του καρό σημαία στη Σιγκαπούρη και ηγείται ξανά στο βαθμολογικό πίνακα (+8 από τον δεύτερο Χάμιλτον).
Βαθμολογία πιλότων
1 Ρόσμπεργκ 273
2 Χάμιλτον 265
3 Ρικιάρντο 179
4 Φέτελ 153
5 Ραϊκόνεν 148
6 Φερστάπεν 129
7 Μπότας 70
8 Πέρες 66
9 Χούλκενμπεργκ 46
10 Μάσα 41
11 Αλόνσο 36
12 Σάινθ 30
13 Γκροζάν 28
14 Κβίατ 25
15 Μπάτον 17
16 Μάγκνουσεν 7
17 Βερλάιν 1
17 Βαντούρνε 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1 Mercedes 538
2 Red Bull 316
3 Ferrari 301
4 Force India 112
5 Williams 111
6 McLaren 54
7 Toro Rosso 47
8 Haas 28
9 Renault 7
10 Manor 1
11 Sauber 0