O Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε από την pole position και κράτησε την πρωτοπορία μέχρι τέλους, πανηγυρίζοντας τη νίκη στο grand prix της Σιγκαπούρης, με τους Φερστάπεν και Φέτελ να συμπληρώνουν το βάθρο.

Πλέον ο πιλότος της Mercedes βρίσκεται 40 βαθμούς μπροστά από Φέτελ στη βαθμολογία των οδηγών και πολύ δύσκολα θα χάσει τον τίτλο στους έξι αγώνες που απομένουν.

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, αρπάζει «φωτιά» η Κόκκινη

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Χάμιλτον διατήρησε εύκολα την πρώτη θέση, με τον 3ο Φέτελ να έχει φύγει καλύτερα από τον 2ο Φερστάπεν, ωστόσο ο Γερμανός πιλότος της Φεράρι προτίμησε- δεδομένου του γεγονότος πως είχε την εσωτερική ο Μαξ στην πρώτη στροφή- να μη ρισκάρει σύγκρουση.

Στις πιο πίσω θέσεις οι δύο Φορς Ίντια συνέχισαν το δικό τους, ροζ δράμα, με τον Πέρεζ να χτυπάει τον Οκόν και να τον αναγκάζει ν’ ακουμπήσει στις μπαριέρες και να εγκαταλείψει, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα μόλις στον 1ο γύρο.

Πριν, ωστόσο, βγει η ένδειξη για Α.Α. ο Φέτελ με μια εκπληκτική κίνηση πέρασε τον Φερστάπεν σαν σταματημένο και «άρπαξε» τη δεύτερη θέση, μένοντας πίσω από τον Χάμιλτον.

Και, πλέον, άπαντες περίμεναν να φύγει το SC από την πίστα προκειμένου να έχουμε αγώνα…

Μηδέν οξέα, μηδέν λιπαρά…

Με το που έφυγε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας από την πίστα στον 5ο γύρο, ο Χάμιλτον έμεινε άνετα μπροστά, όπως και ο Φέτελ στη δεύτερη θέση, αφήνοντας πίσω του στην 3η τον Φερστάπεν.

Ο Μπότας δεν απειλούσε ούτε και απειλείτο, ο Κίμι έκανε βόλτα στο πάρκο στην 5η θέση και η μόνη διαφοροποίηση εν συγκρίσει με την αρχική δεκάδα ήταν το ανέβασμα του Αλόνσο στην 9η θέση.

Το μόνο που θα μπορούσε ν’ αλλάξει, λοιπόν, κάτι ήταν τα πιτ.

Και, μοιραία, όλοι έπαιζαν τα ρέστα τους για εκεί…

Ώρα για πιτ στοπ, ώρα για κίνηση ματ από Μερσέντες- Ρεντ Μπουλ

Στον 15ο γύρο ο Φέτελ ήταν αυτός που άνοιξε την αυλαία των πιτ για τους πρωτοπόρους, βάζοντας την ultrasoft και βγαίνοντας πίσω από τον Πέρεζ. Ο Χάμιλτον ακολούθησε στον 16ο με την soft και βγήκε άνετα μπροστά, την στιγμή που ο Σεμπ χρειάστηκε έναν ολόκληρο γύρο για ν’ «απαλλαγεί» από τον οδηγό της Φορς Ίντια.

Τα πράγματα για τη Φεράρι έγιναν ακόμα χειρότερα στον 18ο: ο Φερστάπεν μπήκε μέσα, έκανε ταχύτατη αλλαγή και κατά την έξοδό του από το pit lane βγήκε δίπλα- δίπλα με τον Φέτελ. Ο Ολλανδός κατάφερε, ωστόσο, να μείνει μπροστά του και ο πιλότος της Σκουντερία αρκέστηκε στην τρίτη θέση, «γκρινιάζοντας», μάλιστα, πως η ultrasoft δεν πρόκειται ν’ αντέξει μέχρι τέλους…

Ράικονεν και Ρικιάρντο οδήγησαν για λίγο τον αγώνα μέχρι να μπουν για πιτ και να ξαναπέσουν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, με τον Μπότας «καρφωμένο» στην 4η.

Τα πράγματα έμοιαζαν να έχουν παγιωθεί και το μόνο ερωτηματικό ήταν αν και κατά πόσο θα έβρεχε.

Γιατί ορισμένες ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους και…

Αδιανόητη… βλακεία του Πέρεζ, «μάχη» για λίγα δεύτερα

Στο μέσο του αγώνα ο Πέρεζ κόλλησε πίσω από τον Σιρότκιν και αφού παιδεύτηκε αρκετά με την Γουίλιαμς, αποφάσισε στο προσπέρασμα πάνω να… κοπανήσει πάνω της και αναγκάστηκε να μπει στα πιτ.

Το αποτέλεσμα αυτής της σύγκρουσης ήταν να δημιουργηθεί ένα τεράστιο τρενάκι πίσω από τον Σιρότκιν (που έμεινε στην πίστα) και να υπάρξει τεράστιο θέμα όταν έφτασε η στιγμή για τα ντουμπλαρίσματα.

Ο Χάμιλτον έμπλεξε άσχημα και είδε τη διαφορά του από τα 5 δεύτερα από τον δεύτερο Φερστάπεν να εκμηδενίζεται. Ο Ολλανδός προσπάθησε να τον περάσει, όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε ψύχραιμος και έφυγε εκ νέου μπροστά.

Ο Φέτελ συνέχιζε να είναι 3ος, με τον Μπότας να έχει πίσω του κολλημένο τον Ράικονεν.

Κάπως έτσι, μπήκαμε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.

Και τώρα πιάστε τον- αν μπορείτε…

Λίγο μετά την «αναθέρμανση» των… σχέσεων του Χάμιλτον με τον Μαξ λόγω ντουμπλαρισμάτων, ο Βρετανός χάθηκε στο βάθος και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο μέχρι τέλους, παίρνοντας δια περιπάτου ακόμα μία νίκη φέτος και αυξάνοντας κι άλλο τη διαφορά του στη βαθμολογία.

Πίσω από τον “Billion Dollar Man” τερμάτισε ο σταθερότατος Φερστάπεν που συνεχίζει τις εκπληκτικές του εμφανίσεις (μετά από ένα «μουδιασμένο» ξεκίνημα στη χρονιά), παίρνοντας ακόμα ένα βάθρο.

Ο Φέτελ, μ’ εξωπραγματική διαχείριση των ελαστικών του, έβγαλε 46 γύρους με την ultrasoft και συμπλήρωσε το βάθρο, όμως η γεύση στο τέλος της ημέρας για τον ίδιο είναι πικρή, καθώς στη Σιγκαπούρη ευελπιστούσε να πάρει τη νίκη και να μειώσει τη διαφορά του, αλλά…

Μπότας, Ράικονεν και Ρικιάρντο βρέθηκαν στο 4-5-6 αντίστοιχα, όμως ήταν ο έβδομος του αγώνα που έκλεψε τα φώτα: οδηγώντας το εύμορφο τρακτέρ της ΜακΛάρεν ο Αλόνσο κατάφερε να τρυπήσει γι’ ακόμα μία φορά τον αγωνιστικό του ουρανό και φρόντισε να μας υπενθυμίσει πόσο πολύ θα μας λείψει το 2019.

Σάινθ, Λεκλέρκ και Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα ενός αγώνα που δεν ήταν ακριβώς και ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει ποτέ στη μηχανοκίνητη ζωή μας, αλλά που έβαλε τον Λιούις στο δρόμο να πιάσει τον θρύλο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο στα παγκόσμια πρωταθλήματα.

Πλέον, η διαφορά του από τον Φέτελ είναι 40 ολόκληροι βαθμοί και μένουν 6 αγώνες, κάτι που σημαίνει πως αν δεν εγκαταλείψει ο Βρετανός, ο Σεμπ χρειάζεται 6/6 για να είναι σίγουρος πρωταθλητής.

Όχι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, έτσι;

ΠΗΓΗ: sdna.gr