Ήταν εξ αρχής ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Ο θάνατος του Αντουάν Υμπέρ στη Φόρμουλα 2 το Σάββατο λειτουργούσε σαν συναισθηματικό «βαρίδι» στο μυαλό των πάντων, με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ωστόσο, να δείχνει το... ανθρώπινο πρόσωπό της και να λέει να γίνει κανονικά το grand prix του Βελγίου.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, λοιπόν, ο poleman Λεκλέρκ έφυγε μπροστά, με τον Φέτελ να «επανακτά» τη 2η θέση μετά από μίνι-δράμα με τον (3ο) Χάμιλτον. Στην εκκίνηση είχαμε κι άλλες τετράτροχες ομορφιές, με τους Φερστάπεν-Ράικονεν να χτυπάνε και τον Ολλανδό να εγκαταλείπει, την στιγμή που ο αγώνας του Φινλανδού καταστράφηκε πέφτοντας τελευταίος.

Όσο περνούσαν οι γύροι φαινόταν πως η Φεράρι είχε τη δυναμική να κερδίσει, επιτέλους, την καρό σημαία μετά από μία μηχανοκίνητη αιωνιότητα και μία ημέρα- και αυτό ακριβώς έγινε: μ' ένα πιτ χειρουργικής ακρίβειας για να περάσει από την soft γόμα στη medium στον 22ο γύρο, ο Μονεγάσκος, αν και πιέστηκε λίγο στο τέλος από τον Χάμιλτον, πήρε την 1η νίκη της καριέρας του στην F1 και, παράλληλα, την 1η της Φεράρι μετά τον αγώνα των ΗΠΑ πέρυσι και τον Ράικονεν!

Πίσω από τον Λεκλέρκ τερμάτισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος και πάλι πήρε ό,τι καλύτερο μπορούσε και πάλι, με τον Βάλτερι Μπότας να συμπληρώνει το βάθρο.

Όσο για τον Φέτελ; Ο Γερμανός αν και βρέθηκε πρώτος στο μέσον του αγώνα, είδε τα ελαστικά του να παραδίδουν πνεύμα και αρκέστηκε στην 4η θέση. Τουλάχιστον «έγραψε» τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και πήρε τον +1 βαθμό.

ΠΗΓΗ: sdna.gr