Φόρμουλα 1: Εννιά ολόκληρα χρόνια. Για τα δεδομένα της Φόρμουλα 1, αυτό είναι μια αιωνιότητα και δυο-τρεις ημέρες. Εννιά χρόνια-τόσος καιρός είχε περάσει από την τελευταία νίκη της Φεράρι στον εντός έδρας αγώνα της Μόντσα (Αλόνσο 2010), με το «Ναό της ταχύτητας» να την πληγώνει περισσότερο κι από επώδυνη εξομολόγηση.
Ευτυχώς για την Σκουντερία, ο Σαρλ Λεκλέρκ φόρεσε τα κόκκινα ράσα κι αποφάσισε να κάνει παπάδες: μια βδομάδα μετά τη νίκη του στο Σπα- την παρθενική του, μην ξεχνάμε, στην F1- ο Μονεγάσκος έκανε αδιανόητη δουλειά βάζοντας την σκληρή γόμα στον 21ο γύρο και πήγε μέχρι τέλους για την πρώτη θέση του βάθρου, αντέχοντας στις λυσσαλέες επιθέσεις τόσο του Χάμιλτον όσο και του Μπότας στο τέλος.
Τα δύο Ασημένια Βέλη ήθελαν σαν «τρελά» να περάσουν τον μικρό και να κλείσουν το σπίτι της Φεράρι, όμως αυτό κατέστη αδύνατο: αρχικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε κολλημένος στην πίσω αεροτομή του Λεκλέρκ για περισσότερους από 20 γύρους, προκλήθηκε κι ένα μίνι επεισόδιο που οδήγησε σε ασπρόμαυρη σημαία στον 22χρονο πιλότο (κάτι σαν... κίτρινη κάρτα), όμως έφθαρε τη μεσαία γόμα του ανεπανόρθωτα και στο τέλος αναγκάστηκε να κάνει και δεύτερο πιτ, έχοντας πέσει- λόγω δικού του λάθους- στην 3η θέση.
Δεύτερος τερμάτισε ο Μπότας, με τον Φινλανδό να πιέζει κι αυτός με τη σειρά του την πρωτοπόρο Φεράρι, όμως στο τέλος έμεινε (εν μέρει κι εξαιτίας μιας δικής του... πατάτας στην Παραμπόλικα) κι αυτός με την όρεξη.
YEEEESSSS! TWO IN A ROW GRANDE CHARLES!
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 8, 2019
CHARLES LECLERC VINCE IL GRAN PREMIO D'ITALIA @Charles_Leclerc takes the #ItalianGP flag!#essereFerrari pic.twitter.com/2GMaiElDiL
ΠΗΓΗ: sdna.gr