Η αλήθεια είναι πως είχε δώσει δικαιώματα. Τα 'χε κάνει πολλές φορές μαντάρα (με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον αγώνα στην Μόντσα, εκεί που πήγε να... ξεκάνει κόσμο με τον τρόπο που επέστρεψε στην πίστα), δεν αγωνιζόταν σύμφωνα με τα υψηλότατα στάνταρ του και, κάπως έτσι, τον είχαν απαξιώσει πλήρως σχεδόν οι πάντες.
Τα «Φέτελ... παλτό», «Φέτελ σήκω και φύγε», «Φέτελ παράτα τα» και «Αλαφούζο πούλα!» (όπα, λάθος, αυτό είναι από αλλού) είχαν γίνει μηχανοκίνητη καθημερινότητα, με τον Γερμανό να παρουσιάζεται περίπου σαν οδηγός της σειράς. Μόνο που...
Μόνο που μιλάμε για τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Για τον τύπο που έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα 4 φορές και που παρά το κακό του φεγγάρι (το παρατεταμένο φεγγάρι), παραμένει ένας από τους κορυφαίους πιλότους ολόκληρης της Φόρμουλα 1.
Και το απέδειξε εμπράκτως σήμερα, κλείνοντας όσα «αυθάδικα» στόματα βρήκε στο δρόμο του: ο Γερμανός της Σκουντερία- που, θυμίζουμε, ξεκίνησε 3ος- άλλαξε πρώτος απ' όλους τους κορυφαίους ελαστικά στον 20 γύρο, έβαλε την σκληρή και αποφάσισε να πάει μέχρι τέλους.
Ο πρωτοπόρος Λεκλέρκ μπήκε ένα πέρασμα αργότερα για να βάλει κι αυτός hard, όμως βγήκε πίσω από τον teammate του, με αποτέλεσμα να... κυνηγάει. Ο Χάμιλτον, δε, που μπήκε τελευταίος χρονικά (27ο πέρασμα) έμπλεξε και με την κίνηση, και είχε την ευτυχία πίσω του να βρεθεί ο Μπότας που δεν σκοτώθηκε, ακριβώς, και να τον περάσει.
Ανάμεσα στις δύο Φεράρι και τις δύο Μερσέντες είχε μπει «σφήνα» ο Φερστάπεν και μετά ξεκίνησε το πάρτι του Α.Α.: Το Safety Car αναγκάστηκε να βγει 3 ολόκληρες φορές στην πίστα, τα νεύρα οδηγών και θεατών έγιναν κακοφορμισμένα τσατάλια, όμως ο Φέτελ άντεξε μέχρι τέλους και πήρε μια εκκωφαντική νίκη, την πρώτη του από το Βέλγιο το 2018!
5̶2̶ ̶W̶i̶n̶s̶
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 22, 2019
Make that 53
Super #Seb5 is back Ci voleva!#essereFerrari #SingaporeGP pic.twitter.com/6wtJoBD0f4
ΠΗΓΗ: sdna.gr