Αναπτύχθηκε με προτεραιότητα τις υψηλές επιδόσεις, είναι ικανό για σταθερή απόδοση ισχύος χωρίς υποβάθμιση της ισχύος που παρουσιάζουν τα ηλεκτρικά (EV) οχήματα σε συνθήκες χαμηλής κατάστασης φόρτισης. Σε συνδυασμό με τον χρόνο επαναφόρτισης των 5 λεπτών, αυτή η μοναδική υβριδική αρχιτεκτονική κυψελών καυσίμου υδρογόνου διερευνά τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεών του ως ένα πλήρως λειτουργικό Rolling Lab.
Το N Vision 74 διαθέτει αριστερό και δεξιό ανεξάρτητο διπλό μοτέρ στους πίσω τροχούς, με απόδοση ισχύος 680 PS και επιτάχυνση λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα από 0 έως 100 km/h. Η ισχύς παρέχεται από μια στοίβα κυψελών καυσίμου υδρογόνου 85 kW στο μπροστινό μέρος, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού και δύο δεξαμενές υδρογόνου 2,1 κιλών στο πίσω μέρος με δυνατότητα αυτονομίας σχεδόν 600 χιλιομέτρων.
Η συνέχεια στο star.gr