Η απάντηση «όχι σε καιρούς κρίσης» μπορεί να οπλίζεται με τα περισσότερα επιχειρήματα, υπάρχει όμως και ο αντίλογος που λέει «Τότε για ποιόν λόγο να πληρώνει ο κόσμος το ανταποδοτικό τέλος; Για να βλέπει τους κουλτουριάρηδες να μιλάνε για τον κυβισμό Κυριακή μεσημέρι;».

Μια ψύχραιμη προσέγγιση θα μπορούσε να συνδυάσει και τις δύο απόψεις. Βεβαίως, και η ΕΡΤ οφείλει να είναι μέσα στα αθλητικά γεγονότα για να τα προσφέρει στους τηλεθεατές της αλλά όμως κάπου πρέπει να μπει η έννοια «μέτρο». Και το να δαπανά 31 εκατομμύρια για τα δικαιώματα του Champions League τη στιγμή που η αμέσως επόμενη προσφορά ήταν 6 εκατομμύρια, σίγουρα δεν αποτελεί κίνηση με μέτρο.

Η ΕΡΤ ως δημόσιος οργανισμός (γιατί όσο και να το αποκηρύττει η ίδια, αυτό είναι στην ουσία) οφείλει να διαχειρίζεται το χρήμα των πολιτών με σώφρονα  τρόπο. Πώς γίνεται πράξη αυτό; Με τον ορισμό εκ των προτέρων του budget που διαθέτει η ΕΡΤ για σημαντικά γεγονότα. Με βάση τις ανάγκες, τις συνθήκες και τις βέβαια τις δυνατότητές της.  

Πηγή: kamarinia.gr