Η Bonnie Rotten έβλεπε ποδόσφαιρο στην τηλεόραση μια Κυριακή, όταν ένα comment πετάχτηκε κάτω από μια φωτογραφία της στο Instagram:

«Τελικά θα σταματήσει την πορνογραφία ή θα γίνει μια από αυτές τις αηδιαστικές, απαίσιες μητέρες;».

Το σχόλιο ερχόταν ως απάντηση σε μια φωτογραφία που είχε ποστάρει η Rotten, η οποία την έδειχνε αγκαλιά με την κόρη της, ηλικίας μόλις μερικών εβδομάδων. Δεν απάντησε, μιας και λέει πως δεν θέλει να «ταΐζει» τα trolls, αλλά σχόλια όπως κι αυτό είναι πλέον συνηθισμένα για την 22χρονη πρώην πορνοστάρ από την ώρα που ανακοίνωσε ότι ήταν έγκυος, τον περασμένο Μάιο.

«Κάθε μέρα δέχομαι απίστευτα σχόλια», μου λέει. «Τι σόι μάνα είσαι εσύ;», «πώς νομίζεις ότι θα αισθανθεί η κόρη σου όταν οι φίλοι της θίξουν το γεγονός ότι τη μάνα της την πήγαιναν τρένο ένα κάρο τύποι;» ή ακόμα και «πώς νομίζεις ότι θα μεγαλώσεις ένα παιδί όταν το μόνο πράγμα που κάνεις είναι να παίρνεις τσιμπούκια;». «Πραγματικά ηλίθια πράγματα, από κάθε πλευρά», σχολιάζει σχετικά.

Η Rotten σταμάτησε να παίζει σε πορνογραφικές σκηνές τον Φλεβάρη του 2015, για να προετοιμαστεί για την εγκυμοσύνη της. Ήταν στο απόγειο της καριέρας της. Το 2014 έγινε η δεύτερη νεαρότερη γυναίκα που κέρδισε το βραβείο Performer of the Year στα AVN Awards. Η εγκυμοσύνη της, όμως, της άλλαξε τη ζωή και την καριέρα.

Σύμφωνα με τον Mark Spiegler -έναν από τους κορυφαίους ατζέντηδες του L.A. στον χώρο της πορνογραφίας, ο οποίος έχει εκπροσωπήσει πορνοστάρ όπως η Rotten, η Sasha Grey και η Asa Akira- είναι «σχετικά σπάνιο» για μια από τις πελάτισσές του να μένει έγκυος. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, συνήθως αποσύρονται.

«Δεν έχω να σου πω και πολλά γι' αυτό το θέμα», μου είπε ο Spiegler, «γιατί όταν οι κοπέλες μένουν έγκυες, απλώς σταματούν την πορνογραφία».

Όταν η πορνοστάρ Dana Vespoli έγινε 33 ετών (και ενώ ήταν παντρεμένη με τον συνάδελφό της Michael Ferrara), αποφάσισε ότι ήθελε να κάνει ένα παιδί. Αλλά όταν αυτή και ο Ferrara ξεκίνησαν να προσπαθούν να συλλάβουν, αυτή η διαδικασία επηρέασε τον τρόπο που προσέγγιζε τη δουλειά της, μιας και έπρεπε να παίρνει σαφώς μικρότερα ρίσκα με το σώμα της.

Αρχικά, ξεκίνησε να κάνει σκηνές μόνο με άλλες γυναίκες, αλλά και γενικότερα να κάνει γυρίσματα με λιγότερα άτομα, εφόσον «έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να μολυνθείς από κάτι όσο περισσότερα είναι τα άτομα με τα οποία συνεργάζεσαι».

Η Vespoli, η οποία εδώ και 11 χρόνια αποτελεί κομμάτι της πορνογραφικής βιομηχανίας, σταμάτησε να ασχολείται με πορνογραφικές σκηνές για το μεγαλύτερο μέρος της εγκυμοσύνης της. Αφού γέννησε, συνειδητοποίησε πως το να γυρίσει στη δουλειά της θα ήταν δύσκολο λόγω της κατάστασης του σώματός της. Οι γυναίκες στον χώρο της πορνογραφίας χρησιμοποιούν το σώμα τους σαν εργαλείο της δουλειάς τους, ενώ οι νέες μητέρες χρησιμοποιούν το σώμα τους σαν εργαλείο για τη θρέψη και ανατροφή των παιδιών τους. Η Vespoli βρήκε πως η απόσταση μεταξύ των δύο ήταν πολύ μεγάλη.

«Θήλασα όλα μου τα παιδιά», λέει η Vespoli, που πλέον είναι μητέρα τριών παιδιών, «και δεν ένιωθα ότι το σώμα μου ήταν τελείως δικό μου σε εκείνες τις περιόδους. Ένιωθα ότι ανήκε στα παιδιά μου. Δεν ήθελα να μου ακουμπάει το στήθος κάποιος άλλος ή να κολλήσω κάποια σεξουαλικά μεταδιδόμενη αρρώστια και να χρειαστεί να πάρω αντιβιοτικά, μιας και δεν θα ήταν καλό για το παιδί».

Η Rotten συμφωνεί με αυτή την άποψη: «Ασχολούμαι αποκλειστικά με κάτι. Ή θα είμαι μόνο performer ή θα είμαι μόνο μητέρα. Δεν μπορώ να κάνω και τα δύο».

Αν και το παραπάνω φαίνεται λογική πορεία των πραγμάτων, εντούτοις υπάρχουν τρόποι να εκμεταλλευτείς την εγκυμοσύνη εντός της πορνογραφικής βιομηχανίας. Η Sierra Simmons ήταν πρωτοετής στο Florida State College του Jacksonville όταν εκείνη και ο σύντροφός της ανακάλυψαν πως η ίδια ήταν έγκυος. Η Simmons είχε αρχίσει να σκέφτεται την ενασχόληση με την πορνογραφική βιομηχανία για να μπορέσει να αντέξει τα οικονομικά βάρη της πανεπιστημιακής ζωής, και όταν έμαθε ότι ήταν έγκυος πήρε την τελική της απόφαση.

«Σπούδαζα και προσπαθούσα να πληρώσω τα πάντα», λέει η πλέον 20χρονη φοιτήτρια βιολογίας. «Έπρεπε να βρω τα χρήματα για να πληρώσω όλα μου τα έξοδα και ήθελα να μην έχω την πίεση μιας κανονικής δουλειάς».

Ο σύντροφός της συμφώνησε και αυτός ότι χρειάζονταν τα λεφτά και άναψε το πράσινο φως.

Σε αντίθεση με τη Rotten και τη Vespoli, η Simmons αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη φουσκωμένη της κοιλιά προς όφελός της. Άρχισε να κάνει φετιχιστικά βίντεο και να παίζει σε σκηνές με αιμομικτική θεματική, όπως στο Daddy Made Me A Mommy. Υπέθετε –και ήλπιζε– ότι έτσι θα ανακάλυπταν τη νέα της δουλειά λιγότεροι άνθρωποι.

«Υπάρχουν πολύ λίγα άτομα που γουστάρουν τη φετιχιστική πορνογραφία με έγκυες», μου λέει. «Υπέθεσα ότι δεν θα το έβλεπε και πολύς κόσμος, οπότε δεν ανησυχούσα και τόσο μήπως με ανακαλύψουν».

Η Vespoli εντέλει επέστρεψε στην πορνογραφική βιομηχανία, αλλά το σώμα της δεν ήταν το ίδιο. Το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας δεν ήταν και τόσο δύσκολο, ούτε γυμναστικά αλλά ούτε και κολπικά -μιας και τα παιδιά της γεννήθηκαν με καισαρική- αλλά ύστερα από όλη τη διαδικασία του θηλασμού είχε θέμα με το στήθος της («είχε ξεφουσκώσει», λέει χαρακτηριστικά), οπότε όταν τα δίδυμά της έγιναν δύο ετών έκανε αυξητική επέμβαση στήθους.

Από τότε που έγινε μητέρα, η Rotten δηλώνει πως δεν έχει σχέδια να επιστρέψει στον χώρο της πορνογραφίας. Έχει επενδύσει σε μια εταιρεία με sex toys και σχεδιάζει μια burlesque περιοδεία του χρόνου. Εν τω μεταξύ, όμως, λέει πως το ότι ανακάλυψε την ανάγκη της να κάνει οικογένεια και να φύγει από την πορνογραφία ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία.

«Είναι το πιο περίεργο συναίσθημα του κόσμου», λέει χαρακτηριστικά, «αλλά ταυτόχρονα είναι και το καλύτερο συναίσθημα του κόσμου».

ΠΗΓΗ: vice.com