Σχεδιασμένο εκ βάθρων για να ανταποκριθεί στον κόσμο των φορητών συσκευών και υπηρεσιών cloud, το νέο MSN συνδυάζει premium περιεχόμενο από τα μεγαλύτερα Μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο, με εξατομικευμένα εργαλεία που προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες στον χρήστη.
Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στην αντίληψη ότι η γνώση και η ενημέρωση που εμπλουτίζουν τη ζωή μας, πρέπει να είναι προσβάσιμες, ανεξάρτητα από το που βρισκόμαστε ή ποια συσκευή χρησιμοποιούμε. Η νέα αυτή εμπειρία, εκτός από το διαδίκτυο, θα είναι σύντομα διαθέσιμη και σε όλες τις βασικές πλατφόρμες συσκευών (Windows, iOS and Android).
Ολοκληρωμένο περιεχόμενο και δημοφιλή θέματα
Το MSN συνεργάζεται με μερικές από τις καλύτερες και πιο έγκυρες πηγές, μεταξύ των οποίων οι New York Times και Wall Street Journal στις Ηνωμένες Πολιτείες, The Guardian και The Telegraph στο Ηνωμένο Βασίλειο, Le Figaro και Le Monde στη Γαλλία, καθώς και πολλών άλλων.
Στην Ελλάδα, το MSN συνεργάζεται με περισσότερα από δεκαπέντε Μέσα ενημέρωσης, ενώ περιέχει 10 ενότητες που περιλαμβάνουν: Ειδήσεις, Οικονομία, Αθλητισμό, Υγεία και Άσκηση, Ταξίδι, Ψυχαγωγία, Ευ Ζην, Γαστρονομία, Αυτοκίνητο και Βίντεο, το νέο MSN παρέχει μία παγκόσμια διάσταση μέσα από χίλια και πλέον Μέσα από όλο τον κόσμο. Οι συντάκτες του MSN έχουν τη δυνατότητα να αντλούν περιεχόμενο από περισσότερες από 1.200 πηγές και να διαχειρίζονται το περιεχόμενο αυτό σύμφωνα με τις ανάγκες και τον πολιτισμό της κάθε χώρας.
“Με περίπου 425 εκατομμύρια χρήστες στις τρεις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες, σε περισσότερες από 55 χώρες παγκοσμίως, το νέο MSN παρουσιάζει μία τεράστια δυναμική”, δήλωσε η Δήμητρα Λέτσα, Executive Producer του ΜSN & MSN Apps στην Ελλάδα. “Με περισσότερο από το 50% των ανθρώπων να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο μέσω των διαφόρων εφαρμογών, το νέο MSN βρίσκεται παντού όπου βρίσκονται οι χρήστες”.
Περισσότερη γνώση και δυνατότητες
Σύμφωνα με τη Microsoft. το νέο MSN συνδυάζει ουσιαστική ενημέρωση, με τη δυνατότητα ενέργειας στον ίδιο διαδικτυακό τόπο, από εύχρηστα καθημερινά εργαλεία όπως η λίστα για τα ψώνια, η ώρα άφιξης πτήσης και εργαλεία οικονομικής διαχείρισης, μέχρι ενσωματωμένη πρόσβαση σε δημοφιλείς διαδικτυακούς τόπους όπως το Outlook.com, Facebook, Twitter, OneNote, OneDrive και σύντομα το Skype. Τα εργαλεία αυτά καλύπτουν 8 κατηγορίες και προσφέρουν τη δυνατότητα στο χρήστη να ψάξει, να προγραμματίσει, να πραγματοποιήσει και να παρακολουθήσει τις δραστηριότητες που τον ενδιαφέρουν.
Επίσης, με τον εύχρηστο νέο σχεδιασμό είναι πολύ εύκολο στο χρήστη να βρει το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Μπορεί να διαμορφώσει τις θεματικές ενότητες με βάση τα ενδιαφέροντά του, φτιάχνοντας την προσωπική του ιστοσελίδα. Ακόμα, είναι πολύ εύκολο να προσαρμόσει το MSN στις δικές του προτιμήσεις, ανεξάρτητα από το ποια συσκευή χρησιμοποιεί. Τους επόμενους μήνες, θα κυκλοφορήσουν εφαρμογές του MSN για Windows Phone, iOS και Android.
Νέες δυνατότητες για τις εταιρείες
Για τους διαφημιζόμενους το MSN θα συνεχίσει να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία στο διαδίκτυο, με πρόσθετο πλεονέκτημα τη συμμετοχή των καλύτερων Μέσων ενημέρωσης και τους χρήστες των εφαρμογών σε όλα τα λειτουργικά συστήματα κινητών.
Η διαδικασία για την αγορά διαφημίσεων είναι απλή. Τα brands μπορούν να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο με ευκολία μέσω παρόμοιων IAB Standard Units, όπως ίσχυε και στις προηγούμενες εκδόσεις του MSN.
ΠΗΓΗ: emea.gr