Παγκόσμιο πρωτάθλημα 500 κ.εκ.», είπε ο Doohan που κατέκτησε πέντε συνεχόμενους τίτλους στη μεγάλη κατηγορία από το 1994 έως το 1998 με μοτοσικλέτες NSR. «Εντυπωσιάστηκα αμέσως από την αφοσίωση όλης της ομάδας όταν έκανα βόλτα στο εργοστάσιο. Έβλεπα παντού πινακίδες με την επιγραφή ‘η τεχνολογία του αύριο σήμερα’ και πείστηκα αμέσως για τη φιλοσοφία της Honda».

Ο Spencer κατέκτησε τον πρώτο Παγκόσμιο τίτλο της Honda το 1983 και λίγο αργότερα είχε την ευκαιρία να συναντήσει τον ιδρυτή της εταιρίας Soichiro Honda. «Κατέκτησα το πρώτο μου Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 500 κ.εκ. στις 4 Σεπτεμβρίου 1983 στην Imola», θυμάται ο Αμερικανός αστέρας. «Λίγες μέρες αργότερα, στις 7 Σεπτεμβρίου ο κ. Honda με ακούμπησε στην πλάτη και μου είπε: ‘Σε ευχαριστώ’. Αυτή ήταν η εκπλήρωση του ονείρου μου και μία στιγμή που χάρισε στον κ. Honda το δικό του».

Ο Takahashi ανήκε στη θρυλική ομάδα της Honda που για πρώτη φορά κυριάρχησε στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα τη δεκαετία του ’60. Ήταν μόλις 21 ετών όταν έγραψε ιστορία ως ο πρώτος Ιάπωνας που νίκησε σε Grand Prix στο GP Δυτικής Γερμανίας το 1961, στα 250 κ.εκ. Στη συνέχεια κατέκτησε τρεις ακόμη νίκες στα GP με τη Honda.  «Θυμάμαι τον Soichiro Honda και την ομάδα του αποφασισμένους να φτιάξουν τις καλύτερες μηχανές του κόσμου και με αυτόν τον τρόπο ξεκίνησε η Honda Racing», δήλωσε ο Takahashi. «Είμαι σίγουρος ότι το πνεύμα αυτό της Honda Racing πέρασε και στη νέα γενιά!».

Τόσο ο Ezpeleta όσο και ο Viegas τίμησαν την τεράστια συνεισφορά της Honda στους αγώνες μοτοσυκλέτας τις τελευταίες έξι δεκαετίες.

«Στα 60 αυτά χρόνια η Honda έθετε όλο και περισσότερους στόχους για να γίνει ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στους αγώνες Grand Prix», είπε ο Ezpeleta. «Νιώθουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι που αποτελούμε κομμάτι της ιστορίας τους αλλά και για το ότι εκείνοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δικής μας».

Η FIM ήταν αυτή που ίδρυσε τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα το 1949, οπότε τόσο η Παγκόσμια Ομοσπονδία όσο και η Honda ήταν οι ακρογωνιαίοι λίθοι του αθλήματος.

«Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο η Honda νιώθει την ευθύνη να έχει ισχυρή παρουσία στους αγώνες όπως απέδειξε τις τελευταίες έξι δεκαετίες που κατέκτησε πολλούς τίτλους σε όλες τις κατηγορίες σ’ αυτό το διάστημα», δήλωσε ο Viegas. «Ωστόσο, σήμερα η Honda δίνει τη μεγαλύτερη μάχη της για να αποδείξει ότι τα προϊόντα της είναι τα πιο καινοτόμα και τα καλύτερα δοκιμασμένα μέχρι να φτάσουν στα χέρια των πελατών της».

Πριν από την εκκίνηση του Ολλανδικού GP την Κυριακή, οι Takahashi και Doohan έκαναν από έναν συμβολικό γύρο στην πίστα, με μία RC142 του ’59 o πρώτος και με μία NSR500 του ’89 ο δεύτερος.