Suzuki: Θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο δύο concept βασισμένα στο Jimny.

Άσχετα με το που κατατάσσεται από τον Τύπο και τη θέση του στην αγορά όπως αυτή αποτυπώνεται από τις πωλήσεις, το μικρό «τζιπάκι» με την τετραγωνισμένη σχεδίαση και τις μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου έχει προσωπικότητα. Και για αυτό έχει κερδίσει πολλούς fans, ενώ έχει αγαπηθεί πολύ και από τους βελτιωτές. Αυτή τη φορά όμως η ίδια η Suzuki έρχεται πολύ έξυπνα να αξιοποιήσει τη δυναμική του μοντέλου, όπως αναφέρει το drive.gr.

Τα πρώτο από τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στην ιαπωνική πρωτεύουσα λέγεται Survive. Χρησιμοποιεί το μηχανολογικό πακέτο της ιαπωνικής αγοράς, με κινητήρα 3κύλινδρο τούρμπο 660 κυβικών εκατοστών και 64 ίππων, ταξινομημένο ως Kei car. Με προστατευτικές ποδιές, γάντζους ρυμούλκυσης, εξωτερικές μπάρες να αγκαλιάζουν την καμπίνα, σχάρες προστασίας για τα φώτα, μεταλλικές ράμπες στην οροφή, ηλεκτρικό βίντσι, χωρίς πίσω παράθυρα, με ειδικά after market λάστιχα και ζάντες, προορίζεται για extreme off-road χρήση. Χωρίς του πλαστικούς προφυλακτήρες, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι ακόμη μεγαλύτερες.

Τα πρώτο από τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στην ιαπωνική πρωτεύουσα λέγεται Survive. Χρησιμοποιεί το μηχανολογικό πακέτο της ιαπωνικής αγοράς, με κινητήρα 3κύλινδρο τούρμπο 660 κυβικών εκατοστών και 64 ίππων, ταξινομημένο ως Kei car. Με προστατευτικές ποδιές, γάντζους ρυμούλκυσης, εξωτερικές μπάρες να αγκαλιάζουν την καμπίνα, σχάρες προστασίας για τα φώτα, μεταλλικές ράμπες στην οροφή, ηλεκτρικό βίντσι, χωρίς πίσω παράθυρα, με ειδικά after market λάστιχα και ζάντες, προορίζεται για extreme off-road χρήση. Χωρίς του πλαστικούς προφυλακτήρες, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι ακόμη μεγαλύτερες.